/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Update fejl 0x8DDD0004
Fra : Smukke_Ole
Vist : 671 gange
265 point
Dato : 07-12-04 16:53

Hej !

Jeg kører WIN XP PRO opdateret til og med SP2. Jeg vil helst have lidt "hånd i hanke" med, hvad apparatet foretager sig. Derfor har jeg frakoblet automatisk opdatering.
Når jeg så prøver at køre en update, sker der følgende:
Det starter helt fint, og jeg får beskeden: "Søger efter seneste version af Windows Update-Softwaren"

Dernæst kommer meldingen: Windows Update har fundet en fejl og kan ikke vise siden, der blev bedt om. Opdater siden, slet midlertidige filer, luk IE og genstart eller prøv at køre Update lidt senere.
Meddelelsen er ledsaget af fejl nr. 0x8DDD0004.
Jeg har prøvet alle forslagene, men uden resultat.
Jeg har prøvet at søge efter fejlnummeret på Google, men har ikke fundet noget brugbart
Er der nogen, der kender en god kur ?

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 275 point
Dato : 07-12-04 16:58
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 17:01

Du har prøvet at fjerne midlertidige internetfiler og genstarte computeren?

Har lige selv været ude for problemet, og det eneste der hjalp var at sætte automatisk update til! Når den så havde gennemført det en gang virkede windows update igen! Du kan jo evt. sætte atomatisk update til kun at kontrollere om der er nye opdateringer og så vælge om du vil installere dem!

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 07-12-04 17:04

-> larsfrohn

lyder fornuftigt, men hvordan gør jeg ? det lyder jo heller ikke tillokkende, at SP1 forlanges installeret efterfølgende

Smukke_Ole

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 07-12-04 17:14

Tak for svaret larsfrohn.
Det V I R K E R bare, og den har endnu ikke bedt om SP1, men det kommer måske senere

SAmukke_Ole

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 07-12-04 17:25

Hej Ole

Den kan - men behøves ikke - komme 1. gang efter og bede om SP 1, men normalt kører det vare uden videre. Så vær ikke bange for at den pludselig spørger om SP1 opdatering

Lars