/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Xp ACTIVERING
Fra : Coolio_Nic
Vist : 483 gange
150 point
Dato : 07-12-04 16:36

Hvordan activere jeg mit xp ?
MIN Cd-key virker ikk mere?
Hjælp hva gør jeg????

Accepteret svar
Fra : Andrewz

Modtaget 160 point
Dato : 07-12-04 16:46

har du allerrede installert det på en anden maskine ?
for så kan du bruge et progarm der kan hjælpe dig med det ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 17:17

ring til microsoft support

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 07-12-04 17:17

Jeg har lige været igennen hele aktiverings hurlumhejet...

Win xp vil genaktiveres hvis man har lavet væsentlige ændringer i sin opsætning,(jeg installerede en harddisk)

der skulle gerne komme et tlf. nummer frem på skærmen,når du siger ja til aktiveringen,så ringer du til det,og bliver guidet igennen aktiverings processen....

det er ikke vildt svært(jeg ku finde ud af det)....

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 07-12-04 18:31

ja jeg har allerrede instaleret det på en anden maskine
hvilket program kan jeg bruge´???

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 07-12-04 18:43

For at spare tid,er det en piratkopi af XP ?? Hvis du har install XP på 2 forskl PCére,kan aktiveringen godt kikse.Hvad mener du med "hvlket pogram du skal bruge"? Kom ud af busken

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 07-12-04 18:46

nej det er ikk en pirat kopi

Godkendelse af svar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 07-12-04 18:46

Tak for svaret Andrewz.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 18:48

Synes ikke rigtigt du har fået svar på hvilken program du kan bruge! Hmm?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 07-12-04 18:58

"har du allerrede installert det på en anden maskine ?
for så kan du bruge et progarm der kan hjælpe dig med det ?"

Hvad spekulerer i på??

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 07-12-04 19:10

Undskyld mit forsinket svar ...

- programmet hedder RockXP du kan downloade det fra google af. når du har installeret det på den maskine du har windows xp på viser den dig hvad reg koden er og du kan bruge den til den anden maskine også :D