/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Medhør på Sony Ericsson
Fra : gurumaster
Vist : 667 gange
39 point
Dato : 06-12-04 06:05

Hejsa...
Jeg er den lykkelige ejer af en Sony Ericsson K500i, og kunne godt tænke mig at vide om ikke det er muligt
at sætte den til "medhør" ?
Jeg mener sådan at lyden (den man taler med) kommer ud af den "store" højtaler på bagsiden, ligesom f.eks.
når man afspiller musik.

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 13-12-04 13:16

Funktionen hedder "Desktop håndfri" og jeps - det kan K500i

Læs mere her:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10176

Ellerd har de et produkt som hedder CSS-20 der kan det samme!

MVH

Tobias
Sonofon Grenaa

Kommentar
Fra : gurumaster

Dato : 18-12-04 17:41

Tobias > Har nu gennemlæst Dit link, men kan ikke finde noget sted hvor der præcist står hvordan man gør.

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 19-12-04 11:19

Det står under "Plænlægningsværktøjer - Højttaler" (ikke særlig godt beskrevet...)

Kommentar
Fra : gurumaster

Dato : 19-12-04 11:25

Okey, men jeg kan ikke lige hitte ud af hvordan man præcist indstiller det på telefonen, der står intet om det i den medfølgende manual !

Kommentar
Fra : gurumaster

Dato : 19-12-04 11:40

Jeg har bl.a. kigget her oversigter/menu:
http://www.sonyericsson.com/downloads/K500i_UG_R2a_DA.pdf

Men har ikke kunnet finde noget som har med højtalere at gøre!

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 19-12-04 15:22

Jeg har også læst og læst nu, men kan heller ikke finde det i manualen.
Nu sidder jeg ikke fysisk med en K500i lige nu, men mener at du kan aktivere det, når du er igang med et opkald.

Med andre ord så er det vist ikke noget du kan indstille som en "permanent" indstilling, hvis det da er det du eftersøger?

Kommentar
Fra : gurumaster

Dato : 19-12-04 17:08

Jeg har også læst og læst, men kan slet ikke finde noget om det.
Desuden er det også en utrolig dårlig manual som medfølger telefonen.
Jeg har også været alle menuerne igennem på telefonen, men er slet ikke stødt
på noget som har med højtalerne at gøre.
Nå, men tak for Din deltagelse, jeg tror sgu jeg opgiver det...

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 20-12-04 12:25

OK, fair nok... Håber det løser sig på et tidspunkt!

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 39 point
Dato : 30-12-04 20:22

Når du er igang med et opkald, prøv så at trykke på tasten mere. Der kommer højtaler menuen frem, det står også i manualen hvordan man gøre. ;-{

Godkendelse af svar
Fra : gurumaster

Dato : 02-01-05 21:56

Tak for svaret Ghettofamiliy, det virker jo perfekt, også smart at man kan optage en samtale via den samme menu.
Pionts til Dig.