/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jule Lemmings
Fra : Squarna
Vist : 464 gange
200 point
Dato : 05-12-04 21:55

Hej KD'er..

Er der nogle der ved hvor jeg finde den orginale DOS-basserede version af Jule Lemmings ?
Gerne gratis... Men det spil er jo så gammelt, så det tager de vel ikke penge for...

-Squarna

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 05-12-04 22:12

Åeh... dette herlige spil Jeg elsker at se de små fyre holde sig for ørerne og springe sig selv i luften

Prøv blot at søge på Google : http://www.google.dk/search?hl=da&q=lemmings+download&meta=

..men her er gratis Jul : http://www.freeoldies.com/download.php3?game=Xmas+lemmings

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 22:12

http://free-game-downloads.mosw.com/search.php?s=lemmings

Kan ikke finde det der jule lemmings? Men der er da et par andre lemmings spil

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-04 22:13

jeg er også meget interesseret
både i jule lemmings og andre lemmings spil

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 22:31

Følger man mit sidste link finder man : http://www.jeuxanciens.com/index.php?page=reflexion

Lemming og Lemmings2 (jule-lemmings)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 05-12-04 23:02

Jeg ved ikke hvor man finder det, men jeg har det
Prøv her det næste døgns tid... 80.160.137.138

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 05-12-04 23:03
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 23:11

Hmm.... der er nu ikke noget i vejen men mine link, men det må Squarna afgøre, når Squarna får tid

justuniverse -> Af en eller anden grund fylder din *.zip 209Kb, mens mit links fil blot fylder 142Kb.

Den originale Lemmings fylder 664Kb.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 05-12-04 23:15

MOLOKYLE:
Lagde ikke lige mærke til hvordan jeg satte komprimeringen... jeg ved bare at jeg har set lemminger omgivet af hoppende snemænd og juleting...men jeg kan så på én eller anden måde glæde mig over at min er større end din

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 05-12-04 23:17

I øvrigt vidste jeg ikke at der var noget, der hed "Den Originale Lemmings" :$

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 23:33

justuniverse -> Så si'r vi det

De er og bli'r latteligt fede. Dét kan vi være enige om.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 07-12-04 15:37

Mange tak for svaret Molokyle.

-Squarna