/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
winupdate KB889293
Fra : HansJensen41
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 05-12-04 21:29

Jeg kan ikke installere KB889293
Når jeg installerer fra winopdate får jeg nemlig en medelse om, at "Setup cannot update your windows XP files because the language installed on your system is different from the update language"
Det har jeg ikke været ude for før. WinUpdate plejer at klare det helt fint.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-12-04 21:41

Hvis du går til winupdate via windows finder den selv dit sprog - men går du direkte kan sproget godt kikse.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 22:00

Øh hvilket sprog bruger du?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 05-12-04 22:01

Her er den på dansk men du kan jo bare skifte sprog under Skrift sprog!

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=3a9dbd51-4348-4ee6-9bc1-d9a1e12963ec

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 22:08

Jeg har oplevet samme problem på en Windows 98 og det var en Winupdate fejl jeg løste ved at bruge det som Tedd henviser til.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 22:36

Jo men det kan nu ikke være mit link, for det gælder kun til win 2000 eller XP. Endnu en stor grund til at nævne sit operativsystem når man stiller spørgsmål i MS windows!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 22:53

OK Tedd, jeg mente, hvilket godt nok ikke fremgår, downloads siderne. Jeg husker heller ikke KB nummeret, men ville såmænd bare fortælle, at det ikke nødvendigvis var en fejl på computeren, men kunne være en MS fejl og så kan jeg jo kun beklage, at min lille indskudte kommentar ikke var tilstrækkeligt detaljeret til at finde nåde for kritiske øjne.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 23:42

Nåh det var nu ikke det! Men Molo nævnte i en anden tråd at denne her update osse fandtes til win98! Så det kunne jo være spørgeren havde win98?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 23:50

Så må jeg vist godt være forvirret.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 23:52

Mon spørgeren kommer på banen igen?

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 09-12-04 08:39

Hello tedd.
"Spørgeren" winupdatede til xppro. Samtidig røg andelsboligforeningens server, og kom først op adskillige timer senere (NOGEN havde pillet!!!). Jeg var i farten bange for at nedbruddet havde forbindelse med min download, så jeg afinstallerede KB889293. Lidt ubetænksomt, når man betænkte, hvad der videre skete.
Da vi så var oppe igen, gik jeg på winupdate for at downloade derfra, og derefter kom beskeden i mit spørgsmål. Nu prøver jeg igen via tedds link. I hearer skråstreg læser from mig.

Godkendelse af svar
Fra : HansJensen41

Dato : 09-12-04 09:01

Tak for svaret tedd, og tak for jeres seriøse kommentarer.
Jeg kommer skrigende igen, næste gang vores nye forbindelse går ned pga unger, der pludselig allesammen skal downloade kæmpefiler i myldretiden, eller lige sætte deres egen router op (årsagen til forledens nedbrud).