/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gæt en...
Fra : takskaldeha
Vist : 537 gange
1 point
Dato : 05-12-04 20:49

...selvretfærdig idiot....

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 20:51

Ja, det er jo bare spas og løjer, naturligvis!

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 05-12-04 20:56

takskaldeha kunne være et bud når man tænker på spørgsmålet og dets karakter!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 20:57

Ja, det er jo bare spas og løjer, naturligvis!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 21:03

MOLOKYLE

</SELVRETFÆRDIGIDIOT>

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 05-12-04 21:04

Hm..

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 05-12-04 21:04

Hm..

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 05-12-04 21:04

Hm..

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 21:06

Ahh, Molokyle. Det synes jeg da ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 21:24

Ok. så kun :

</IDIOT>

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 05-12-04 21:38

Hvad syntes du så om a***.*******n
Er det sådan noget du tænker på?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-12-04 21:52

takskaldeha

Tænker du på en Kandu-profil eller skal vi udenfor evt. til en politiker eller ......??

Molokyle
Du er da ikke idiot eller selvretfærdig, men apropos et eller andet med Kuglerne,
hvad så med øøeh....Skør kugle

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 21:57

Jeg ved i hvert fald jeg ikke bruger sådanne gloser. Jeg foretrækker at kalde folk mere sigende ting som :

Plathøvl
Båtnakke
Vatpik
Jammerkommode
Grædebøsse
osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 22:02

dova -> I klubben kaldes jeg selvfølgelig Molokugle

Vores lystfisker afdeling hedder Kuglefisken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-12-04 22:23

Ja, kært barn har mange navne

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 22:25

Jeg ved godt at det ikke lød særlig pænt med "idiot", men jeg sad lige med nogle indebrændte frustrationer og så kom det ord ud. Jeg undskylder dårlig opførsel og et unødvendigt hårdt ord.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 22:25

Måske fjollerik var et bedre...?

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 22:27

Og så er jeg da ked af at jeg vist først fik hidset invincible helt op. Undskyld, det var ikke for at genere nogen at jeg lavede denne skøre tråd.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 22:28

Åh Dova, nu du kommer med et ordsprog. Kan du nogle gode gamle nogle? - Du ved sådan nogle som de unge nutildags ikke forstår.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 22:29

Ja, og er der nogen der kan fortælle hvordan dette her slutter; "Gammel i gårde....?"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 22:57

takskaldeha -> Slå du bare koldt vand i blodet. Dette er smalltalk

'Gammel i gårde' fast vending ...der ikke afsluttes.

Betyder : Erfaren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 23:00

Alle de ordsprog du kan ønske dig : http://www.123abc.dk/Dansk/Blandede/Ordsprog.html#Sidetop

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-12-04 23:08

Lene Espersen.
Mage til selvretfærdige idiot. Hit med alle pointene.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 05-12-04 23:11

jeg har ret, så stop bare :)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-04 23:17

Nej det har jeg, og vil i virkelig smerte mig med jeres smalltalk.
så husk lige, mine indlæg, bare er go'est.
og jeg gider ikke at skrive under. jeg ved hvem jeg er. BASTA !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-04 23:18

Det er sgu så godt det jeg skriver.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 1 point
Dato : 05-12-04 23:22

En selvretfærdig idiot og krigsforbryder fra RL : Anders Fogh Rasmussen.

At kaste Danmark ud i en krig uden FN mandat, er et brud på Folkeretten, Geneve konventionen og almindelig anstændighed !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 05-12-04 23:22

mit er så godt at det kan gentges,
jeg har ret, så stop bare :)

mit er så godt at det kan gentges,
jeg har ret, så stop bare :)

der er ikke stavefejl, I har bare ikke den rigtige ordbog, MIN!
:D

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-04 23:25

Molo > Hvem er det ?
Jeg sørger for at dronningen, sender ham en næse.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-12-04 23:30

Ved ikke om den er gammel...og dog, min mor brugte den altid når jeg var ked af det..hvilket ikke var ofte, da jeg var en sej lille pige..også som barn ..he he

Nå her er den:
Ovenover skyerne, er himlen altid blå....kan det siges bedre?

Hvor har jeg ofte sagt den sætning til mig selv.....når jeg kikker på min konto!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 23:36

mango -> Det er vist det man kalder bevingede ord og som sådan ikke et ordsprog. Et ordsprog har en pointe og ofte en 'skæv' vinkel. Bevingede ord er blot sande

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 23:36

Hejsa... TAK Molo for alle de herlige ordsprog! Og ja, jeg ville bare lige forklare at jeg ikke var ude på at genere nogen... jeg ville sådan set bare se hvem folk ville komme på... og så give det lille fedtede point (og evt lidt extra) til den, der (selvfølgelig efter min mening kom med det bedste bud på en selvretfærdig i.... øh... type.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-12-04 23:37

Er ham Anders Fjog,ikke så'n pææn mand??
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 23:38

også s_ild... hva er det lige du har ret i? Har jeg sovet i timen eller hvad?

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 23:39

Nå ja, undskyld nu fattede jeg den!!!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 23:39

Bedre sent end aldrig!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 23:41

Keldd, det komme nok lidt an på hvem du spørger... hans kone vil nok sige jo. Saddam vil nok sige nej.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 23:41

Keldd -> Nu er det vist anden gang i dag du går på puden

..og Anders er bestemt ikke pæn. Det tror jeg ikke engang jeg ville synes, hvis jeg var homoseksuel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 05-12-04 23:50

Det værste ved manden (bortset fra hans politik) er helt klart det faktum, at han har så voldsomt stikkende øjne!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-12-04 00:09

ja han er forfærdelig i alle henseende...undskyld hvis jeg ikke er ydmyg..men jeg kender ham ikke..og jeg synes ikke om ham overhovedet..

Ja MOLO det er rigtigt,,det er bevingende ord..men ligeså snart jeg kan få lo v at fyre dem af, gør jeg det *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-04 00:17

Nu kan man ikke dømme folk på deres udseende, men på mig virker han overordenligt usympatisk.
Selv Bent Betjentsen der må siges at ligge endnu længere til højre har jeg større respekt for. Trods vores forskellige livssyn.

Nå, men jeg er blevet træt, så jeg hopper i dynerne

Kan I ha' det ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 06-12-04 00:30

Sov godt Molo! Sweet dreams! Jeg hopper også i seng! Afgørelsen kommer imorgen.
Till then. Og som Osbourne siger "goodnight sheepshaggers whereever you are"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-12-04 00:32

Desværre. Kender kun spasserpsykopater!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-12-04 00:32

Mango-> Det var nok før raketterne.
Ovenover skyerne, er himlen altid blå....kan det siges bedre?

Oven over det blå, siges det at der er en uendelig masse sort :-]
Lidt som min tipskupon.
Molo vinger hjælper ikke over det blå, så det må være et ordsprog,
ellers må jeg holde mig til 'Fra : natmaden Dato : 05-12-04 23:18 '
Kongehuset er danmarks ansigt udadtil, og de har jo ikke gjordt noget, nææ, luk øjene, drik vinen, kør en tur, og flyv hjem !

Alt hvad der foretages er jo underskrevet, og godkendt af HM
http://www.retsinfo.dk/danlov/danlov.htm
'fog er valgt' hvem valgte kongen.(oldstuff)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-12-04 00:39

Hov der er ny underskrift, ja een er vel i lære
Lov om årpenge for prinsesse Alexandra
LOV nr 1128 af 24/11/2004 (Gældende)
http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A20040112830-REGL

Kommentar
Fra : dova.

Dato : 06-12-04 06:46

Grædebøsse. Den var god. hvorfor kommer man til at tænke på Franksp ROTFLMAO

Godkendelse af svar
Fra : takskaldeha

Dato : 06-12-04 08:18

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-12-04 08:40

Du trykkede på den forkerte

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-12-04 08:45

Godt du lukkede spørgsmålet,så slap jeg for at hidse mig op
over De fleste danskeres forhold til kongehuset,og skrive grimme ord.
Hilsen
Keldd.