/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
******
Fra : memuel
Vist : 383 gange
3 point
Dato : 05-12-04 19:34

Jeg har stadig ingen stjerner? Er det det samme hos jer andre, Jeg havde 4½ og pludselig ingen???

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 05-12-04 19:39

Jeg har... men det er da underligt at dine pludselig er væk...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 19:40

Jeg har skam 3½.

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 05-12-04 19:40

Jeg har... men det er da underligt at dine pludselig er væk...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 19:42

Hvor henne? Hvad er det for noget med stjerner? Jeg har nu været her siden 27/9-04, og lever fint uden at vide noget om stjerner! Fortæl Arne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 19:43

(det er nok straffen for dine mange foræringspoint hvor du fik 5 stjerner)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 19:48

BjarneD - Ja Ja al begyndelse er nem. Svar for fanden.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 19:49

Fis af Arne!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 19:54

Mine 3½ stjerner forsvinder ....og dukker op igen med jævne mellemrum memuel. Dét har jeg efterhånden vænnet mig til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 20:00

Hvem fanden har pisset på din sukkermad Bjarne? Kender du ikke svaret på mit spørgsmål?

OK så, men det berettiger da ikke at du pludselig bliver grov.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 20:03

Arne hvorfor blander du dig når du ikke har et svar selv og hvem er grov.
Der er ingen der kan lide din selvhøjtidlige og brovtende fremgangsmåde, inklusive mig så du får svar som du råber.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-12-04 20:03

tja ..... mine stjerner er også borte af og til
for tiden har jeg dog 3½

>arne< øverst på siden til venstre lige over dit brugernavn

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-12-04 20:05

ENIG BjarneD. (igen)

memuel - det går jo fint med at lave dem selv - du har jo lavet 6 stk (hov-hov)

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 20:06

jeg har spurgt om dette før. og der sagde i at de ville komme igen, men jeg synes nu de er underligt at de sådan bare forsvinder. Jeg synes nu ikke jeg skriver så dumme ting her inde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 20:09

memuel

Det sker for os alle af og til at de stjerner forsvinder.
Det eneste du kan bruge dem til er, om du kan se om eller ej. Det er kun dig selv, der kan se stjernernere, når de er der

arnepunktumjakobsen

Du deltog jo også i dette http://www.kandu.dk/dk/spg/54735 om stjerner, der blev det også forklaret. Har du glemt det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-12-04 20:10

Arne
hvad laver du egentlig i spørgsmålet når du ikke kan svare, er du nu på pointjagt igen.
Og lad da være med at komme med så nedladende bemærkninger som..Hvad er det for noget med stjerner?

Du har nu desværre ikke kun været her siden 27/9, men helt siden 29/7

Memuel
Underligt med de stjerner, jeg har aldrig været ude for, at mine forsvinder eller bare bliver færre.

mvh dova

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 20:10

UPS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 20:11

om=dem

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 13 point
Dato : 05-12-04 20:14

memuel -> For temlig længe siden spørgte jeg om det samme, men heller ikke da fandtes der noget egentligt svar på fænomenet !

http://www.kandu.dk/dk/spg/18582

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 20:15

Jeg ved godt at jeg har skrevet om det før. Det skrev jeg jo også tidligere i dette spørgsmål. Jeg undrede mig jo bare over at jeg stadig ikke har nogen, men måske er det fordi mine svar bliver bedømt til få stjerner. ( jeg har også lukket mit spørgsmål fra sidst')

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 20:15

Memuel du må undskylde, at jeg ikke tager problemet så alvorligt, men det er som andre har skrevet, noget der sker, som er uden betydning og er en af Kandu's små mærkværdigheder og jeg tror nu heller ikke, at det har noget med dig eller dine spørgsmål/svar at gøre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 20:15

Bjarne

Du har selvfølgeligt ikke lagt mærke til at spørgsmålet er stillet under emnet Kandu.dk

Da det altså ER et Kandu-spørgsmål, har jeg også ret til at stille min uvidenhed til skue.

Du kunne godt svare på mit spørgsmål, men i stedet vælger du at blive ond.

Det er lidt ærgerligt at du vælger den løsning. Havde du nu bare svaret, så var denne disput for længst overstået.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 20:17

Dine spørgsmål har fået 3 stjerner og dine foræringer 5 så gennemsnittet skulle være højere end 3

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 20:18

Arne, jeg koncentrerede mig om spørgeren og så ikke dit spørgsmål. Tag dig nu sammen!

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 20:18

Fint MOLOKYLE..

Ikke at det er fint at dine stjerner er væk... men bare det at vide at man ikke er alene...

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 20:19

Tak for svaret molokyle.
            Du får mine *****

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 20:22

Hwa så dova? Fik du svaret på spørgsmålet, eller blev det ved ÆVLET?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 20:24

memuel
Du skal ikke undskylde noget som helst. Det er bare noget, der sker jævnligt.

Du kan evt. skrive til kandu http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

arnepunktumjakobsen

Det er jo ikke din tråd/spørgsmål.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 20:26

Tak memuel

..de dukker sgu nok op igen på et tidspunkt, men hvis du savner dem ? Så gør som jeg !

Jeg har nemlig med tilladelse fra kandu teamet lagt lidt af grafikken ud som link til : kandu.dk på min hjemme side : http://home20.inet.tele.dk/friheden/programmering.html

Scrol en smule ned på siden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 20:35

Den var fin...
Jeg er bare ikke helt så go til hjemmesider som du, men jeg øver.. Jeg har en side, men det er længe siden jeg har opdateret.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 20:35

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 20:48

memuel -> Kender det godt. Min side har ikke været opdateret i over 1 år

..arbejder i det skjulte på en afløser, dog i samme velkendte design ..men jeg lider lidt af kodeblokkering i øjeblikket. Håber snart det går over

Tror jeg mangler et par kompetente kodeaber som sparingspartnere og til at hjælpe med at drikke fyraftensbajere

Happy coding memuel

Du spør' bare, hvis det er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 20:51

Tak...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-12-04 20:53

Jeg har heller ikke nogen stjerner til at lyse op over mit navn,
Så nu bruger jeg bare en lommelygte.

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 05-12-04 20:53

mine står som et [x], og gør det altid.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-04 21:18

Mine står ikke en gang som X , feltet mangler helt, mit gæt er at feltet mangler pga. at lige dette felt indeholder en form for sikkerhed.
og derfor bliver blokeret, at efter ens egne sikkerhedsindstillinger.

NB.
Synd at se, at atter en tråd bli'r ødelagt af AJ's indblanden.
foruden denne tråd se bla.http://www.kandu.dk/dk/spg/55421

Klag til AJ selv.
http://www.kandu.dk/dk/spg/53814
GØR DET NU !!
God jul, og undskyld det ikketilhørendetiltråden del af dette indlæg.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 21:23

natmaden

Skulle det være en vittighed

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 21:38

natmaden -> Den med sikkerhedsindstillingerne køber jeg ikke. Om jeg var på arbejde og kørte XP under skrappe sikkerhedsindstillinger eller var herhjemme med Win98 SE og en mere tilbagelænet sikkerheds konfiguration, gjorde det NUL forskel på om stjerne var der eller ej.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 21:40

Jeg elsker altså disse debatter.... se det er ikke point's det handler om....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 21:53
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-04 22:12

ans-> jeg sagde jo undskyld
Molo-> det var mit gæt, sad for et godt stykke tid siden, med to meget identiske pc'er, sat på nettet gennem en tredie.
min kanduprofil var på begge pc'er, internetchase lå fælles på den tredje.
jeg kunne se stjerner på den ene men ikke på den anden.(det var enda skyfrit)
efter en lille uge var der ingen stjerner på nogen af dem
sum: tanken var at stjernerne lå i cashen, og ville ikke slippe vidre derfra pga. forskellig sikkerhed indstillinger.
pc'erne, havde begge en frisk winME, og serveren(trejde) kørte FreeBSD/Apache.
Det er jo ikke livstruende at stjernerne mangler, blot irriterende.
Til gængæld har jeg altid manglet knappen for oven , den der 'overfør værdipoint til Netbank'

memuel -> Jeg måtte betale 1p. for at komme ind i tråden igen. og det er altså for vildt
debatter er godt, rabatter er bedre
Nu mangler knappen 'ATP' , Amindelige Tillægs Point

GIV MIG MIN STJERNESTATUS TILBAGE

Natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-04 22:18

Molo stjernerne plejer at sidde til højre for http://www.kandu.dk/Img/site/logo.gif
og her har jeg i øjeblikket http://www.kandu.dk/Img/diverse/blank.gif
på den anden har jeg lige kikket, der hedder det http://www.kandu.dk/dk/spg/ og det er genkendt som ikke tilgængeligt gif-billed på 28x30 pixel.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-12-04 22:34

Ja, men hvis men ikke lukker når man har fået svar er der også brok....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 22:37
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-04 23:11

memuel du må godt få point, jeg overførte det jo sæl til din konto, da jeg trykkede 'køb svar'
Fedt molo, nu kan vi alle udprinte den og klister dem på skærmen.
Ps. i mangel af printer, printer jeg dem gerne ud, mod et lille betjenings/porto gebyr,,
Eller spar portoen og få dem tilsendt som Email

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 23:14

hmmm har da heller aldrig tænkt over om der skal være stjerner - klikkede lige på den lille pil øverst (notesbloklignende) og søreme der dukkede der oplysninger op jeg ikke nogensinde havde set før.

Savner da ikke stjerner - dem er der rigeligt af her på kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 23:26

miritdk -> Det er sådan man hurtigt finder et indlæg man selv eller andre har skrevet i tråden. Kan være praktisk i meget lange tråde, men det er nu sjældent det er til nogen nytte

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 23:30

Ps. Havde det så bare været et anchor, men det er lavet i javascript, så man kan ikke kopiere linket og på denne måde henvise til en bestemt kommentar. Dét ville til gengæld have været smart i mange situationer !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden