/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tjek mit hardware
Fra : Tompe_10
Vist : 504 gange
20 point
Dato : 05-12-04 18:45

Jeg ved at man ved at skrive 1 kode under menuen kør kan komme til at se hvad for en hardware der er i din pc men jeg kan fandme ikke huske den....

er der nogen som kan hjælpe mig...?

ps jeg bruger Xp pro

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 05-12-04 18:49

Hejsa

kan du ikke bare gøre følgende

Højreklik på denne computer-vælg egenskaber-klik på fanen hardware-så klikker du på enhedshåntering.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 18:52

Hvorfor ikke gå ind under Programmer > tilbehør > systemværktøjer > systemoplysninger?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 05-12-04 18:56

Dav!

Jeg har selv lige hentet dette program, Everest Home Edition - det fortæller ganske enkelt ALT om computeren!

http://www.lavalys.com/products.php?lang=en

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-12-04 18:56

Tillæg

Her er også en måde at gøre det på

Klik på hjælp og support
I søgefeltet skriver du hardware
Klik over i venstre side-der hvor der står-få vist oplysninger om denne computer
Så kommer der en masse mugligheder frem over til højre-som fortæller en del om din computer

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 05-12-04 18:56

Eller hvad med Start - programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemoplysninger så kan du finde det under hardware

Men ellers kan du downloade dette lille smarte program:
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 05-12-04 18:58

Det var vi så vældig enige om, edbhans

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 05-12-04 19:13

vaxen: Ja, kanddu "hænger" åbenbart ikke lige længe hos os allesammen så der kom pludselig 3 ind før mig. Men skidt, bare Tompe_10 får løst sit problem

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-12-04 19:33

Hej Tompe_10

Jeg bruger dette program som oveniæøbet er på dansk. Jeg synes det er super, da det fortæller alt og både hardware og software, temperaturer med meget mere. Du skulle prøve det. Du får linket her så du kan downloade det.

http://www.fotn.dk/default.asp?ACT=5&content=196&id=3&mnu=3

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-04 19:44

franksp ?
hvor er det lige man kan aflæse temperaturer i dit link

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-12-04 19:53

Øjeblik

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-12-04 19:54

ferik

Du åbner mappen PC og derefter sensor. Her kan du aflæse alle de forskellige temperaturer. Har du fundet ud af det?

mvh
Frank

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-04 21:42

Franksp
tak for det
du skulle vel ikke vide noget med standard temp mm eller kende en tabel

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 07-12-04 17:15

Tak for svaret briani.