/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
NFL Buccaneers nyhed
Fra : Hodde
Vist : 613 gange
20 point
Dato : 05-12-04 17:42

Er Brad Johnson skadet eller hvad siden at Brian Griese starter inde for Buccaneers??!

Accepteret svar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Modtaget 30 point
Dato : 05-12-04 17:56

nej... han er ikke skadet... han ka bar ik leve op til holdets standart... derfor bruger de den rutinerede Brian Griese... han har 7 år i NFL på bagen, og efter min mening os den bedste Qb af de 2...

Kommentar
Fra : Hodde

Dato : 05-12-04 18:06

tak ska du have for det...

Kommentar
Fra : Hodde

Dato : 05-12-04 18:06

tak ska du have for det...

Godkendelse af svar
Fra : Hodde

Dato : 05-12-04 18:07

Tak for svaret Mac.C_ThE_PiMp.

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 05-12-04 18:15

jammen selv tak da.... er du Bucks fan eller va...? personlig er jeg Packers fan... de har faandme os et solidt hold i år... Brett er på toppen Walker griber bar alt... men okay... ha det godt...!

Kommentar
Fra : Hodde

Dato : 07-12-04 19:39

ja er buccaneers fan