/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ang. point bytning
Fra : Melander
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 09-08-02 00:18

Zonker....

for det første, bytter gennie og jeg point, fordi jeg faktisk snød ham for 1281, som jeg gav til ep, da gennie ikke svarede, men det viste sig at han ikke have set det. Og jeg skrev sågar at jeg vil give dem til ham fordi jeg havde fået ham herind...nok om det..

for det andet: er der nogen herinde, der har været efter alle, som har postet tips og spørgsmål forkert, så er det dig, hmmm men hvad er det lige dette tip laver under fritidssejllads:http://www.kandu.dk/dk/tip/1917

for det tredie : Du skal dæleme da være den sidste til at på pege hvem der fusker sig til hvad, sådan som du har fusket.

for det fjerde : Har du da ikke bevaret din placering, eller er det fordi du er nervøs, og så troede ikke de point betød noget for dig...

for det femte: Kan jeg jo være ligeglad med de point, for jeg vinder alligevel ikke den premie(som jeg har i forvejen), så længe der er supersvarene strarup,ep,gandalf, bjarne h osv....som svare seriøst på alt de kan komme inærheden, hvis de ved noget det, eller kan finde et svar. dem kan vi sgu lære meget, inklusiv mig selv.

For det sjette : fatter jeg slet ikke at jeg gider skrive det her, men alligevel bliver jeg ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved...damn der gik jeg i selvsving..

så Zonker, kan du sove godt og drømme sødt om alle de point, du ikke kan bruge til noget som helst...

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-08-02 02:28

Hej Melander

Jeg har kommenteret zonkers tip under dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/5511

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-08-02 02:33

Nej, vrøvl, jeg er vist for træt. Jeg har kommenteret zonkers tip under DETTE SPØRGSMÅL:

http://www.kandu.dk/dk/spg/5541

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-08-02 11:02

årh Melander jeg græder over din selvforherligelse, men det ord kender du jo ikke så jeg skal nok tie stille. FØJ FOR SATAN

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-08-02 12:05

nååårhh tør øjnene og spis en kiks

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-08-02 15:19

Der sker altså nogle underlige ting. Se nu dette tip:

http://www.kandu.dk/dk/tip/1919

Tippet er et resultat af Ram2´s frustration over ikke at kunne fordele sine point retfærdigt - og det er for så vidt okay.

Men hvorfor skal Nocom undgælde for det?

Nocom har indlagt en kommentar og fået den godkendt som svar. Længere er den sådan set ikke.

At han efterfølgende skal hænges ud i et tip, synes jeg derfor ikke er rimeligt.

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 50 point
Dato : 09-08-02 17:30

Neejjjj Zonker har lært et nyt ord. Nemlig ordet "selvforherligelse", forresten et ord jeg skrev i en anden tråd for et par dage siden. Han burde slå ordet op i et leksikon e.lign og se ordets betydning. Hvis han ikke kan findet det, kan han jo bare prøve at søge efter "Narkissos, der er oprindelsen til fortolkningen at "Narcissisme".

Bare et surt opstød fra mig, da jeg bliver mere og mere møgtræt af Zonkers nedladende kommentarer o.s.v.

Men for at vende til bare til emnet ang. bytning af point, så har spørgsmålet/diskusionen jo på sin vis været oppe at vende flere gange, eller rette sagt "deling af points", således det bliver muligt at fordele tildelingen af points til flere "svar". Vi må håbe at Kandu, selv om det er drevet på frivillig basis, hurtigt får gjort noget ved den samlede problemstilling.
mvh
Catbody

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 10-08-02 23:27

Tak for svaret catbody.