/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Skærslipperens forårssang !
Fra : Kristines
Vist : 1177 gange
50 point
Dato : 09-08-02 00:13

Hej derude !

Er der ikke én, som ligger inde med noderne til Skærslipperens forårssang ????

Jeg vil blive enormt glad hvis nogen kunne give mig en kopi af disse noder :0)

Mvh. Kristines

Kommentar
Fra : 0685

Dato : 09-08-02 00:29

hej Kristines
jeg er ret træt lige nu, men i morgen skal jeg sende noden til dig.
Hvilken toneart, skal den være sangbar eller skal det være i klaverarrrangement eller hvad.
Har du nogle nodeprogrammer på din computer eller skal jeg sende den som en pdf-fil??

Hilsen Jan

Kommentar
Fra : Kristines

Dato : 09-08-02 09:24

Hej Jan

Jeg skal bruge noderne til en vægdekoration, så det ville nok være bedst hvis det så også var sangbart :0)
Jeg har ikke noget nodeprogram, så en pdf-fil er helt fint.
Jeg glæder mig til, at se den *S*

Mvh. Kristines

Kommentar
Fra : 0685

Dato : 09-08-02 11:29

Hej Kristine

Jo, men hvilken mail-adresse skal den sendes til???

Hilsen Jan (0685)

Kommentar
Fra : Kristines

Dato : 09-08-02 16:11

Hej igen Jan !

Nåå ja det var måske en god ide med en mailadresse *GG*

Så her er lige én ! slambine@yahoo.dk

Mvh. Kristines

Kommentar
Fra : 0685

Dato : 09-08-02 17:49

Er sendt i dag fredag til ovenstående adresse
hilsen Jan

Kommentar
Fra : Kristines

Dato : 10-08-02 21:04

Hej Jan

Tak for filerne men jeg kan altså ikke få lov til, at se nogen noder. Jeg har downloadet Smart Music Viewer og den hjalp ikke, jeg har prøvet guderne må vide hvor mange ting. Men nope ingen ting får jeg op !!
Hmmm. hvorfor ??
Du skrev før du kunne sende dem i en pdf.fil ?? Kan du ikke det ?? For dem ved jeg da, at jeg kan se :0)

Mvh. Kristines

Accepteret svar
Fra : 0685

Modtaget 50 point
Dato : 10-08-02 23:08

Det gør jeg i morgen mandag
Hilsen Jan