/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Krypteret overførsel p2p
Fra : Olle_hansen
Vist : 495 gange
80 point
Dato : 05-12-04 15:17

Nu skal I høre:

Jeg leder efter et program til at sende filer med. Bl.a. musik.

Det skal foregå på den måde, at mig og en ven, kan sidde på hver vore computer og sende til hinanden. Ganske enkelt.

Problemet er så - at overførslen skal være krypteret, så det kun er vore 2's computere der kan 'tyde' det

Altså en form for kode-kryptering...

Findes der sådanne programmer?

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 05-12-04 15:55
Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-12-04 17:52

På en af mine hjemmesider, kan du hente det program som du skal bruge. Se ind på http://medlem.jubii.dk/severino/ og klik på linken i bunden for "filedeling".
Her kan du så hente de to programmer der skal bruges samt en hjælpetekst. Så hent alle tre hjem.
Jeg bruger selv dette system, til udveksling af filer mellem mine venner.