/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
cookie
Fra : dengamle
Vist : 300 gange
50 point
Dato : 05-12-04 13:32

Jeg er på en side med spil men den skriver cookie er ikke slået til
Hvordan gør jeg det
Hilsen den gamle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 13:39

I din browsers menu : Funktioner->Internetindstillinger-> vælg fanebladet Sikkerhed og vælg : Standardniveau.

Hvis du af en eller anden grund har en brugerdefineret opsætning, kan du vælge at tillade cookies ved at sætte flueben dér.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 13:47

...øøøeh eller også er det under : Tilpasse indstilliger for beskyttelse af personlige oplysninger ...

Funktioner->Internetindstillinger->Beskyttelse af personlige indstillinger->Avanceret

...jeg ka' sgu ikke lige huske det og sidder ved en Win98 SE maskine.

Prøv at søge i din browsers HJÆLP ..og søg på cookies. Der står en forklaring

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 60 point
Dato : 05-12-04 14:34

Hlløjsa
Her er den rigtige vej, hvis du bruger Internet Explorer 6.X. Klik på Funktioner---> Internetindstillinger---> Fanen "Beskyttelse af personlige oplysninger, start med at flytte skyderen til mellem, vælg Ok til du er ude igen. Luk IExplorer og prøv igen. Hvis ikke dette rækker så gå ind samme sted igen, klik på "Avanceret", sæt flueben i "Tilsidesæt auto...." ---> Prøv med forskellige indstillinger, evt. sæt flueben i "Tillad cookies under sesionen", så slettes de gemte cookies når IExplorer lukkes.
Das War Das, und so weiter

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 05-12-04 17:22

Tak for svaret Brassovitski. ja også en tak til jer andre der har svaret.
Jeg prøver dette ellers vender jeg tilbage
hilsen den gamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 07-12-04 18:47

ja det fandt jeg ud af !!!
Jeg har nu prøvet det i beskrev men jeg kan ikke finde under avanceret
flueben tilsidesæt auto
eller tillad cookies under sesion
Hilsen dengamle

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-12-04 22:35

Hej igen
Er du sikker på at du har opgraderet din Iexplorer til version "6.0.2800.1106.xpsp2.....". Det heder min version og der findes knappen "Avanceret" på samme faneblad som skyderen til at indstille sikkerhedsniveauet.
(

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 08-12-04 14:55

Jeg må desværre spørge om hvordan jeg kommer ind og opgrader den version af explorer
dengamle

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-12-04 18:41

Hej
Prøv dette link:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&familyid=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6
Klik på knappen hent til højre. I første omgang hentes eytinstallationsprogram, som så henter resten af filerne og installerer dem, håber du har en rimelig hurtig opkobling, da der skal hentes en del MB.

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 09-12-04 12:12

jeg siger tak for svarene og det lykkedes mig at få cookies åbnet
Hilsen
dengamle