/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Recorde Boogie lovligt ?
Fra : Andrewz
Vist : 385 gange
150 point
Dato : 05-12-04 13:01

Hej : ) ... jeg ville gerne vide om man kan optage den musik man kan høre på boogies hjemme side på en lovlig måde ?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-12-04 13:06

Du må gerne optage den på video, men at tage de enkelte numre ud og overføre til degitalt medie er ulovligt. Det du ser i fjernsynet.

Hvis numrerne er lagt ud i deres fulde længde, og der IKKE står noget om ophavsrettigheder, eller andet der kan forstås som en ulovlig handling, je så må du godt.

ellebye

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-04 13:07
Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 05-12-04 13:20

Station Ripper Virker ikke til boogie har prøvet ...

Men jeg vil bare optage det fra mit lydkort er det da også ulovligt ?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-12-04 14:17

Hej
Hvis jeg har forstået loven rigtigt er det ulovligt at lave en digital kopi af musiksom er copyrighbeskyttet til eget brug. Det betyder at du gerne må lave en kopi på bånd, da bånd jo er analoge (undtagen selvfølgelig, hvis du bruger en DAT, båndoptager). Så teoretisk set må du også gerne lave en analog optagelse på din PC (hvordan hunden gør man så det?????)

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-04 15:41
Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 05-12-04 21:34

Tak men som jeg også sagde før kan stationripper ikke optage boogie ... så det er stadig ikke svar på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-04 21:47
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-04 21:57
Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 05-12-04 22:25

Jeg kan de svære ikke læse hvad der står efter som jeg har 0 point ledige : (

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-12-04 22:30

kan du lægge en mail adr, så gør det

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 07-12-04 15:34

dragonalliged@spymac.com