/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nogen der har en god ide????
Fra : Gennie
Vist : 529 gange
485 point
Dato : 08-08-02 22:28

Hvis vi kunne slippe af med Zonker ville verden for mig at se være et bedre sted, og Kandu.dk i særdeleshed. Jeg er temmeligt træt af at han beder folk om at afvise mine svar, ikke mindst denne tråd:
http://www.kandu.dk/dk/spg/5511

Nogen gode forslag??

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 495 point
Dato : 08-08-02 22:33

Kan vi ikke pakke ham sammen, og sende ham på rumfart. Så er der nogle andre der kan have glæde af ham.

mvh. Melander

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-08-02 22:36

LOL

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 08-08-02 23:16

Jo, hvis nu vi alle bombarderede Kandu.dk med mails der beskriver vores utilfredshed, mon ikke de så ville slette ham fra listen ??

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-08-02 23:25

det tror jeg ikke de gør, men de vil sikkert hjælpe med at pakke ham sammen

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 08-08-02 23:37

Jeg gider slet ikke blande mig i denne diskussion, men har lige et lille spørgsmål til dig Zonker.
Jeg kan simpelthen ikke forstå, at du ikke kan finde ud af, at tale ordenligt til folk.
Det er ikke særligt rart, at se på, at du sviner alle til, uden at kende noget til deres viden eller baggrund.
Hvorfor kan du ikke indse, at hvis du talte lidt pænere til folk, well så ville, de også acceptere dig på en helt anden måde.
For du kommer jo åbenbart ofte med gode svar og løsninger.
Er det det værd? At komme i bukserne over andres uvidenhed, til fordel for at være vellidt og respekteret?
Du aner jo ikke om det er et 12 årigt barn du træder over tærerne næste gang.
Jeg forstår dig ikke..
That's all..

//hero|ne

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-08-02 00:48

Okay, heroine, mit bud er, at zonker bare skal tages fra oven og nedefter - men så alligevel. Har I set dette tip:

http://www.kandu.dk/dk/tip/1917

Som "dokumentation" for e.p.s påståede snyderi og efterfølgende uretmæssige pointtildeling til gandalf og mig linker zonker til dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/5486

Tilsyneladende reelt nok, for så kan jo enhver gå ind og ved selvsyn konstatere, at zonkers anklager er ganske uberettigede.

Problemet er bare, at det koster 128 ledige point at åbne spørgsmålet, så mon ikke de fleste vil foretrække at spare pointene og tage zonkers ord for gode varer?

Bør man derfor ikke henstille til kandu.dk at justere spørgsmålet, så det lader sig åbne ganske "gratis"?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-08-02 00:55

Nå, der havde jeg for høje tanker om ham. Jeg tog som en selvfølge, at det spørgsmål, han linkede til, var følgende:

http://www.kandu.dk/dk/spg/5431

For her fremgår det nemlig tydeligt, at hans anklager om snyderi er ganske hen i vejret.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-08-02 11:01

klap pædagogen i røven og se at få et liv.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 09-08-02 15:20

Hejsa

Se her hvis I er utilfreds!!!

http://www.startfirma.dk/startfirma/page.php?lng=dk

eller

http://www.eksperten.dk

-Croaks

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 09-08-02 16:18

hmmm..

Stillede et spørgsmål, og fik intet svar..

Men ja.. det er vel symptomatisk for små personer som dig, der kun lever på det her forum, for at pleje det ego, der er ikke eksisterende...

What ever Zonker..

Gør som du vil.. WgaF?

//hero|ne

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-08-02 20:22

jov du fik, men du kan åbenbart heller IKKE læse...pas på børnene kan jo se det UHHHHH.
LOL, så får de virkelig deres røv på komedie Croacks.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-08-02 23:59

Hej Gennie

Mit syn på zonker er nok lidt anderledes end dit og så mange andres. Selv om jeg har haft et par ture med ham, har jeg i grunden ikke noget imod ham. På en måde kan jeg meget godt lide den respektløse fandenivoldskhed, han lægger for dagen. Og samtidig med at hans tip om pointbytning irriterede mig grusomt, syntes jeg faktisk, det var en ganske sjov idè at placere det under "Fritidssejllads".
Så hvis vi en dag skal stemme om, hvorvidt han skal smides ud eller ej - så vil jeg nok stemme imod.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 10-08-02 12:20

Hej Zonker

Det er ganske sjov at ha' dig her på kandu.dk
For du sætte gang i her!
Så komme bare igen Zonker.

Med Venlig Hilsen fra Ishoey

Kommentar
Fra : happengut

Dato : 11-08-02 09:16

Ja, han kan da få forskellige ting op i folk. Personligt vile jeg blive pissed hvis han bad en spørger afvise MIT svar. Min fortolkning af et spørgsmål er lige så god som hans. Så det må være op til spørgeren at bestemme hvilke råd han eller hun kan bruge, ikke op til Zonker. At det så i dette tilfælde (Gennies) er fuldstændigt til grin at Z skriver at svaret ikke duer er en anden sag. De fleste jeg kender har flere end en PC, og de bruger som oftest den opsætning Gennie beskriver.
Hvis jeg var webmaster på kandu.dk ville jeg sætte en regel op om at holde sig til emnet, og IKKE give folk besked på at droppe andres svar. Hvis jeg har spurgt om noget er det fordi jeg ikke kender svaret selv. Derfor kan jeg kun stole på det der bliver skrevet, og så er en vildledning som i dette tilfælde til skade for kandu.dk.
Den slags ville jeg slå ned på!Om der skal være moderatorer?? Det ved jeg ikke, men en eller anden form for gennemlæsning og filtrering ville være på sin plads!!

Mvh
Happengut

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-08-02 16:44

Hej igen Gennie

Jeg skifter lige mening. Personligt har jeg som sagt ingen problemer med zonkers fandenivoldske stil. Men hvis han virkelig er skyld i, at sympatiske og kompetente brugere som dig, Melander og Heroine enten forlader kandu.dk eller overvejer at gøre det - ja, så synes jeg nok, det vil være mere rimeligt, at han selv fiser af.
For være alene med ham på sitet - dèt gad jeg ikke!

De bedste hilsner
Rellom

Godkendelse af svar
Fra : Gennie

Dato : 11-08-02 17:53

Ja, men det var så denne post!
Jeg fik to svar, og beder Melander om at dele pointene med traic. Traic's forslag er nok det mest konstruktive, men jeg kan nu godt lide humoren i Melanders forslag!!