/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Epson C64
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 587 gange
40 point
Dato : 05-12-04 08:25

Jeg har en epson c64. Da den blev købt virkede den fantastisk. Men så skulle der skiftes patroner og så gik det galt. Printene er elendige og jeg har prøvet alt. Renset, justeret og rystet patronerne. Printene bliver stibede, sort bliver grønt. Er der nogle der har haft beslægtede problemer? Hvilken printer er god. Dvs. laver gode print, stabil og koster ikke en formue i farvepatroner?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 08:40

Efter flere år havde jeg samme problem - den blev sendt til reperation men startede på det igen. Så valgte at købe en ny. Det er såmænd ikke sikkert der er noget særligt i vejen - men jeg købte en billig printer da jeg ikke skal bruge den til de store ting - den kostede under prisen af to patroner. Alt efter hvad du skal bruge printeren til er der jo stort set ikke den store forkel - og en billig printer og derefter påfyldning af patroner selv - så er det igen formue

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 50 point
Dato : 05-12-04 08:42

HP´s serier har jeg,efter utallige forskl printere,været vildt begejstret over,og de kan fås i alle prisklasser

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 05-12-04 10:06

Hej helpmeifyoucan
Ja, det er brandærgerligt....jeg har selv en epson stylus og den er ældre, desuden er det den bedste og mest stabile jeg nogensinde har haft, jeg har haft 3-4 forskellige mærker (lexmarx og Hp), og har dem stående i kælderen for de er alt for dyre i brug. Man kan selvfølgelig genfylde, med den usikkerhed der så er. Der er frit valg og det er vel også en vanesag.

Desuden koster patroner til epson og cannon, det halve af, hvad de koster til hp, lexmarx osv...
Jeg køber genbrugspatroner hos http://www.ink-center.dk/shop/ og
http://www.trykspar.dk/cgi-bin/tsp/index.html?id=7IBS9pZZ det er lidt forskelligt. Jeg har ellers i flere år fyldt selv,
men det kan godt blive noget skidt og genbrugspatronerne er rigtig gode.

Jeg kan ikke se hvad der kunne være gået galt hos dig, men gættet kan være en fejl på de patroner du har købt.
Held og lykke fremover med din printer.
MVH Maya R.

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 04-01-05 13:20

Til helpmeif.....
Jeg kunne godt skrive en helt side med råd til dig, men det vil jeg ikke bruge tid på, hvis du ikke mere er interesseret, hvilket det tyder på, da du ikke svaret på de tidligere indlæg.
m.v.h.
kaypia

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 15-03-06 22:27

Tak for svaret olepost.