/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Osbournes 2 1/2
Fra : Iblaur
Vist : 354 gange
50 point
Dato : 04-12-04 23:16

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et sted hvor jeg kan købe "The Osbournes season 2 1/2" (dvd - REGION 2)
Jeg kan finde en masse, men de er desværre alle sammen region 1, men da min dvd desværre ikke er kodefri har jeg brug for en region 2 dvd.

Kommentar
Fra : Baracca

Dato : 04-12-04 23:42

Hej Iblaur

Jeg ved godt, at det jeg svarer på lige om lidt ikke er det, du spørger om, men da selv eBay ikke umiddelbart ser ud til at kunne levere den omtalte DVD, så.... En anden mulighed er at søge på Google og se, om der er en vejledning til at få din DVD for "multi-regional". - Søg fx på change region eller multi-region og så modelbetegnelsen på din DVD-afspiller.

Jeg påtager mig naturligvis ikke ansvaret for denne "operation", men det virkede på min (billige) DVD-afspiller. Som sagt ved jeg, at det måske ikke lige var dette svar, du søgte, men på den anden side er dit problem vel, at du ikke kan se nævnte DVD og dette kan jo være en måde at løse det på.

/Baracca

Kommentar
Fra : Iblaur

Dato : 04-12-04 23:59

Kan man gøre det selv og skal man anskaffe sig noget for at kunne gøre det?

Kommentar
Fra : Baracca

Dato : 05-12-04 00:02

Hej Iblaur

Nu ved jeg jo ikke, hvad det er for en DVD-afspiller, det er, du har. Men til min fandt jeg en vejledning, hvor jeg skulle åbne skuffen og indtaste en kode med fjernbetjeningen. Det var nemt og virkede. Skriv evt den præcise modelbetegnelse her, så vil jeg godt se, om jeg kan finde noget til dig...

/Baracca

Kommentar
Fra : Iblaur

Dato : 05-12-04 00:05

Det er en "Thomson DTH220E".

Accepteret svar
Fra : Baracca

Modtaget 60 point
Dato : 05-12-04 00:14

Hej igen

http://www.dvd.reviewer.co.uk/info/multiregion/full/Thomson210.asp
har jeg fundet nedenstående vejledning.

Som sagt tager jeg naturligvis ikke ansvar for operationen, hvilket de i øvrigt også skriver på hjemmesiden. Men de virker til at have styr på det. Og den vejledning, der er angivet til min egen afspiller virker. Så må du selv vurdere hvad du vil gøre. Vejledning for din model 220 er i øvrigt den samme som for model 210 hvorfor det er det, der står i linket.

Held og lykke med det

/Baracca

To convert this player to Multi-Region

1. Press the Menu button on your remote control
2. Press the 1 button on your remote control
3. Press the 6 button on your remote control
4. Press the 7 button on your remote control
5. Press the 1 button on your remote control for region 1, 2 for region 2, and so on, or 0 for multi-region playback
6. Press the Return button on your remote control
7. Press the Standby button on your remote control

Godkendelse af svar
Fra : Iblaur

Dato : 05-12-04 00:18

Tak for svaret Baracca. Jeg tror jeg tager chancen.