/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lørdags-hyggetråd.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 04-12-04 22:00

Jeg synes at sådan én ihvertfald skal startes med et tema eller et spørgsmål:

Så: Temaet er: "Hjælpemiddel"

Lad os så se hvor vid DET rækker? Ellers er tråden som sædvanligt fri. Arne

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-04 22:02

HAH - en hygge pc - nemlig !

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-12-04 22:23

Støttepædagog arne.jakobsen og en rigtig god lørdag du,håper du holder linien i dag,

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-04 23:12

Hej Holniels. Jeg vidste da ikke at du havde en støttepædagog. Havde godt nok en mistanke, Meeen?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-12-04 23:15

Hallo arne.jakobsen,ha du,du må løse mellem linierne,har skrevet meget der jeg,uff da da ja,Skål du

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-12-04 23:16

Sorry,løse = læse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-04 23:30

Hwa så Niels: Hvad er dit bedste "Hjælpemiddel"?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-12-04 23:39

Hjælpemiddel: Et arne.jakobsen filter!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-12-04 23:41

Giv mig point og luk tråden

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-12-04 23:46

En halvliter arne.jakobsen,men fortæl meg om ditt??,

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-12-04 23:47

Hej Arne

Det tema du har valgt, er efter min mening for kedeligt. Mit forslag, prøv en ny tråd med f.eks. Hvordan gik din julefrokost. Det er bare et eksempel på et forslag. Det er dig der bestemmer. Jeg kan/vil ikke oprette smalltalk lige p.t. da der er en bestemt person der er efter mig. Det gider jeg ikke.

mvh og fortsat God Week-end
Frank

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-04 23:50

Der er da mange, der har gavn af en samfundshjælper.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-04 23:54

Kære Frank

Du ta'r helt fejl. Det er ikke mig der bestemmer, men når jeg er den eneste der opretter en lørdags-tråd, må det vel også være mig der starter den??? Som skrevet står i spørgsmålet, må vi jo se hvor længe temaet holder. Jeg skriver også at tråden som sædvanligt er fri. Det betød selvfølgeligt ikke at Flash77 igen, igen, igen, skulle komme med sit præmature lort, der ikke er sjovt, men kun beregnet på at overpisse mig.

Dumme Flash77

Skrid. Du er ikke spor sjov.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-12-04 23:55

Hej Arne,

Mit hjælpemiddel, jamen det er da internettet, er lige blevet færdig med at bestille diverse julegaver, så i morgen skal der julepyntes for alvor

Så selv om det på demokratisk vis nu er blevet bevist, at julemanden lever, så har han lige fået en hjælpende hånd

Julehilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-04 23:56

Frank

Hvis ikke du kan se potentialet i ordet, kan din humor vist ligge et meget lille sted.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-12-04 00:02

Hej Arne

Jeg fjerner "fluebenet" nu. Naturligvis er det dig der bestemmer i denne tråd. Det var heller ikke sådan ment.
Du skal ikke bruger "krudt" på at svare mig, da jeg, som sagt, "fjerner fluebenet" nu, og ikke kommer ind i denne tråd mere.

KanDu ha' det godt

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:07

Citat:
Det betød selvfølgeligt ikke at Flash77 igen, igen, igen, skulle komme med sit præmature lort, der ikke er sjovt, men kun beregnet på at overpisse mig.

Dumme Flash77

--
Sjovt at lige netop dig af alle, taler om at overpisse folk...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 00:12

Hold da helt op hvor I mangler fantasi. Til nu er der kun kommet forslag om: PC - Samfundshjælper - Internet.

Jeg kunne tilføje: Gode venner - Min lommekniv - "Haps" - Min hjemmelavede Stok - Kørestol - Personlig hjælper - Et godt humør o.s.v.

Man kunne fortsætte med: Viagra - Højre hånd - Dildo - Hund.

Men hvis I ikke fatter det, eller gider. Melder jeg mig ud nu. Så kanI jo lege videre.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:16

Du glemte arne.jakobsen filteret!!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 00:22

Arne, du kunne jo også tilføje godt humør

Hold da op med at være så sur fordi vi ikke gider skrive om dildoer......

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 00:25

Du får en Søndagsskål herfra arne.jakobsen,opp med humøret min dreng,er jo snart jul vet du, uff ja

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 00:27

Et høreapparat,briller og et plaster til såret

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-12-04 00:28

Tja.... for mig er det en gåde hvordan en Naturtro, svampespisende spejderinstruktør som er professionel merkonom i Søværnsregnskab - ovenikøbet med 20 års erfaring i EDB-programmering kan have brug for hjælpemidler ???

....... nå ja du er jo selv inde på personlig hjælper og kørestol, så måske alderen kan være et problem ? Det tager vel en del år at opnå den status ?
Undre sig må man
Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 00:28

Skåret deg ans??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 00:29

Flash77

Nej det gjorde jeg ikke.

Det ligger i din egen hjerne, hvis du har sådan én. Hver gang du ser mit nick, så bliv væk. Så nemt er det. Hvis du vil tælles med i min liste over hjælpemidler, kunne du jo skrive "hjerne". Men din adfærd tyder jo desværre mest på at du ikke kender ordet. [Narrehat]

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 00:32

Kære Ripley

Jeg er squ ikke sur. Og hvorfor falder du lige over DET ord? Jeg skrev jo så mange andre. Der er kommet gang i den nu. Så det er jo fedtnok.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:32

Arne - hvor er det sjovt at blive irettesat omkring min adfærd af lige netop dig. Du er dog den bruger af alle herinde der har udvist den mest psykotiske adfærd til dato...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 00:33

holniels

Nææ, det har jeg ikke, men jeg tror, at der snart bliver skudt med skarpt i denne tråd

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 00:35

Betyr intet,har taget den skudsikre på her,holder bare pilsen under bordet så går alt bra

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 00:37

Så er det jo godt, at du både har den skudsikre og bordet. Det er jo hjælpemidler

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 00:39

Jo du var sur Arne - det var noget med "når I er så dumme, så gider jeg ikke lege mere," men godt da, at det er gået over

Og dildo - et tilfældigt valg af et af dine ord, hvad ellers????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:40

Citat:
Lad os så se hvor vid DET rækker? Ellers er tråden som sædvanligt fri.

--
Har du egentligt ikke glemt et t i vidt?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 00:41

Ja,regner med jeg får pointene for det ans,men er jo arne.jakobsen der sidder på dem

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 00:42

bennymanden

Hvem Fanden har sagt noget om at JEG har brug for hjælpemidler????

Det var en ide til et TEMA. Så læs dog tråden din kerneidiot!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-12-04 00:44

Ripley,
næsten en skam at pille det ord ud af sin sammenhæng.
Hjælpemidler, skriv de første ord der falder dig ind:
Viagra- højre hånd - dildo- hund

Guf for en psykoanalytiker

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:44

holniels> Jeg tror nu det ender med at blive mig der får pintene...

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-12-04 00:44

TAK arne - den personlige hjælper var måske på toilettet ? .... og kørestolen punkteret ? Det tog sandelig sin tid, inden dit sædvanlige sprogbrug kom af gryden
Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 00:44

Helt udenfor emnet, er der nogen der har hørt, at der skal sættes ekstra penge af til skolerne, for at lære børn og unge at tale pænere til hinanden???

Hov det er da også et hjælpemiddel

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 00:44

Har du bil arne.jakobsen??

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:44

holniels> Jeg tror nu det ender med at blive mig der får pointene...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:46

Citat:
bennymanden

Hvem Fanden har sagt noget om at JEG har brug for hjælpemidler????

Det var en ide til et TEMA. Så læs dog tråden din kerneidiot!

--
Så er der svampepsykose igen...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:46

Citat:
bennymanden

Hvem Fanden har sagt noget om at JEG har brug for hjælpemidler????

Det var en ide til et TEMA. Så læs dog tråden din kerneidiot!

--
Så er der svampepsykose igen...

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 00:48

-> Dova, du sætter min fantasi på mere end den kan klare nu - godt jeg ikke er psykoanalytiker :-9

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 00:48

Har du ekko på pcen Flash77??

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 00:49

Dova, det var

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:51

holniels> Jeps - man er jo nød til at sige tingene flere gange for at arne kan følge med...

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 00:52

Faen du,skar jo meg over samme kam

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:53

holniels> Jeg tror arne har en Suziki Wagon handicapbil.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 00:53

Arne, stik nu holniels de point, du skriver jo selv "godt humør" som et hjælpemiddel.

Det har han

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 00:55

Nudansk Ordbog er også et hjælpemiddel

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 00:55

Jeg synes nu at jeg skal have point for mine to gode bud: arne.jakobsen filteret og Suzuki Wagon...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 00:55

dova

Du har helt ret. Det er skammeligt at pille ting ud af deres rette sammenhæng, men du gør det alligevel.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-12-04 01:05

Alle børnene kunne lide at skyde med pistol, undtagen Gert han vendte den forkert.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-12-04 01:07

World Wide Web er vel et formidabelt hjælpemiddel - eller hvad arne ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 01:21

bennymanden

Jo selvfølgeligt, men det var faktiskt et af de første forslag. Hun kaldte det ganske vist noget andet.

holniels

At dit eneste hjælpemiddel er ½ liter, kommer jo ikke bag på nogen af os der kender dig! Jeg kan så tilføje at det er Harboe, det er nemlig det billigste.

Flash77

Selvfølgeligt skal du ikke have point for noget som helst.
Du er nemlig totalt ude af stand til at klare dig selv, og være morsom. Havde du været det, var det jo DIG der havde åbnet denne lørdagstråd. Ikke sandt din syge lille skiderik???

Ripley

Gu' er han da sjov, men denne tråd drejer sig ikke om point. Når DEN tid kommer skal jeg nok finde ud af at tildele dem til den rigtige person.

ans

Nudansk vrøvlebog?? Ja Ja

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 01:25

Arne, når DEN tid kommer, sover jeg de uskyldiges søvn! (NÅ ja, men jeg sover i alle til fælde )

Godt forsøgt med en tråd, men hvordan synes du lige selv det går

Hyg jer, hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-12-04 01:28

go´nat Ripley Bennny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 01:30

Det var for enkelt arne.jakobsen,du får ramsen da,`halvlitre,bilen,pcen,mikrobølgeovnen,stegeovnen,vandvarmeren,tven,radioen,osv osv,`,,,er bare deg jo der ikke har noen hjælpemidler,faen du,jeg ser jo opp til deg hvis det nu er sandt,

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 01:30

Selv godnat Benny, ser heller ikke ud til, at kaffe er nok til at holde dig vågen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 01:31

De uskyldiges TheRipley??,ha ha

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-12-04 01:33

OK Ripley i morgen må vi spare på de n´er
Sov godt
Hilsen Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 01:34

Holniels - jeg rettede det jo lidt

Men bestemt uskyldig nok til stadig at fundere over Dovas remse

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 01:38

Du får ha en god natt da TheRipley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 01:40

Tak i lige måde.......

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 01:46

Ripley

Det er absolut ikke første gang jeg laver en tråd. Heller ikke en Hyggetråd. Forskellen er blot at der i dag er nogen der holder mere af at ødelægge og terrorisere dem end tidligere.
Citat
Fra : TheRipley Dato : 05-12-04 01:25
Arne, når DEN tid kommer, sover jeg de uskyldiges søvn! (NÅ ja, men jeg sover i alle til fælde )
Godt forsøgt med en tråd, men hvordan synes du lige selv det går

Du; kære Ripley ved jo ikke hvornår den tid kommer? Jeg kan jo sagtens vente flere dage, før jeg tildeler pointene. Og du er vel ikke nogen Tornerose?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 01:54

holniels - Hvad pokker er det nu for noget fordrukkent sludder
Citat
Fra : holniels Dato : 05-12-04 01:30

Det var for enkelt arne.jakobsen,du får ramsen da,`halvlitre,bilen,pcen,mikrobølgeovnen,stegeovnen,vandvarmeren,tven,radi oen,osv osv,`,,,er bare deg jo der ikke har noen hjælpemidler,faen du,jeg ser jo opp til deg hvis det nu er sandt,

Hvad var for enkelt? Hvorfor skriver du at jeg ikke har nogen hjælpemidler? Og hvad er sandt?

Hele dit indlæg er én stor gang vrøvl?

Som nogen skriver er du af og til sjov, men dette indlæg er da vrøvl fra ende til anden.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 01:56

Arne jeg sidder jo stadig og spekulerer over din række af ord, så jeg kan slet ikke sove

Men jeg er ligeglad med point, synes bare det er kedeligt, når en tråd ikke kører, så vent du bare hvis du har lyst.

Jeg sidder og prøver at sortere mit musik, havde sådan en god liste med al mit yndlingsmusik til jeg opgraderede Windows media player - ØV ØV ØV, så jeg kigger med på sidelinien

Tornerose, nej hun er alligevel for kedelig, så længe gider jeg ikke sove

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 02:00

Får vel også drikke ud her og legge meg arne.jakobsen,er jo en atterdag i morgen eller er det omvendt,men du må prøve at være en smule mer ydmyk,jeg er sikker på at flertallet ville syntes du var en behagelig person da,men er jo deg der styrer det,åbnet meg en sidste her og ska nyde den i fred og ro,min luksus det,ha,dejligt,men sov godt du der arne.jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 02:03

Et hjælpemiddel?

Hvad er det, som vi bruger i dagligdagen, som ikke er et hjælpemiddel ?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 02:05

Holniels - Skål - og tak for din måde at være på

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 02:10

Vi, uanset om vi har et handicap eller ej, bruger jo hjælpemidler dagen igennem.

Og nu er det blevet 2. søndag i advent

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 02:10

Selv skål TheRipley,slapp af og nyd roen du,det gør jeg,sover længe i morgen,intet der ska gøres,bare skjønt du

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 02:15

Kære Ripley

Hvis I andre havde haft fantasi til selv at kunne, uden min "liste", havde det da været fedt. Det var jo det der var meningnen. Jeg blev da både skuffet og ærgerlig, da jeg opdagede at I ikke kunne. Men så kunne I jo bare ha' fortsat med noget andet. Det der med Windows Media Player, har jeg selv oplevet for nyligt. Så det kan vi jo snakke om når Prinsessen vågner.

holniels

Selv om såvel du som andre synes at jeg bør være mere ydmyg, så er det ikke rigtigt. Man skal aldrig prøve at være noget man ikke er. Jeg er ydmyg over for nogle og nogen, men ikke over for alle der synes de har krav på min ydmighed.
Desværre er det sådan at de fleste der kræver min ydmyghed, ikke selv kender ordet. Skål holniels.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 02:18

Ans-> du har så evigt ret i det med hjælpemidler, sæt vi var stenaldermennesker - gad vidst, hvor længe vi holdt

og holniels, ville ønske at jeg havde fået klaret det hele i dag, men jeg har slappet af, så den står på arbejde i morgen, men jeg vil nu også sove længe (Tornerose??)

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 02:22

Arne, vi var faktisk flere der prøvede, Ans prøver stadig, læs din egen tråd igennem - det var desværre bare ikke godt nok til dig

Men vil gerne høre mere om Media Player

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 02:22

arnepunktumjakobsen

Uden din liste?

Hvad er det vi bruger i dagligdagen, som ikke er et hjælpemiddel?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 02:23

Du er vel den nærmeste til sige hvad du er og ikke er arne.jakobsen,men en stor skål til deg,får smøre meg et par skiver her og så legge meg,

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 02:28

Ja arne.jakobsen,jeg tror du tænkte meget litt da du valgte et emne som omfatter mængder du aldrig vil kunne tælle til,kiksis gamle(halvgamle)dreng

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-12-04 02:31

Får slukke,er jo ved drikke rasjonen for i morgen opp nu,uff da da,nat nat

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 02:41

Ren afslapning i morgen - med kaffe!!!!!!

Hyg dig - Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 02:43

Skål holniels, jeg har faktisk "stjålet" dit udtryk og lavet det om til et danskt: Jeg siger "Uffeduffeda", det synes jeg klinger lidt bedre end dit. Håber det er OK for dig. AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 03:08

ans
Citat
Fra : ans Dato : 05-12-04 02:03

Et hjælpemiddel?

Hvad er det, som vi bruger i dagligdagen, som ikke er et hjælpemiddel ?

Det er vores egen krop og sjæl.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 03:16

Arne: hvis du nu lå i dyb coma, var krop og sjæl så ikke lige præsist de hjælpemidler du havde brug for????
-Og i dit "startskud" på tråden, skrev du ikke at det handlede om dagligdagen, så vi er ikke helt enige.

Men det må diskuteres senere, for jeg har lige stukket mig på en ten

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 03:27

holniels
Citat
Fra : holniels Dato : 05-12-04 02:28

Ja arne.jakobsen,jeg tror du tænkte meget litt da du valgte et emne som omfatter mængder du aldrig vil kunne tælle til,kiksis gamle(halvgamle)dreng

Mit valg af emne var godt, at der kun var 3-4 kanduer der forstod at følge emnet, var dårligt. Men det er jo ikke min skyld at folk hellere vil diskutere og skændes end bruge deres humor på at ha' en god lørdag aften. Hvis f.eks. Flash77 ikke var kommet ind med sit præmature (for tidligt født) ævl, havde tråden måske fået en anden retning? Men der skal ikke ret meget SHIT til på et toiletsæde, før man ryger på gulvet!!!

Tænk over det alle sammen. Nu har jeg prøvet. Så må en af jer squ øre det næste lørdag.

Kan I alle have det rigtigt godt. Knuzz fra Arne Jakobsen

Jeg venter lidt med at lukke, da jeg ved at vi har en del natarbejdere med også. De skal squ ikke snydes.

Tråden lukkes d. 5. dec. kl. ca. 17. AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 03:40

Ripley

Når jeg ikke skrev at det handlede om dagligdagen, betyder det jo at der er frit slag.

Krop og Sjæl er ikke og kan aldrig blive hjælpemidler. Alle maskinerne på Intensiv-afdelingen, er hjælpemidler.

Krop og Sjæl er de midler du har at gøre med, mens du er her på jorden. De er MIDLER, men ikke HJÆLPEMIDLER.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-04 03:43

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-12-04 04:04

Arne, principielt er jeg iegentlig mod at give det samme menneske ret 2 gange på den samme aften, men jo "krop og sjæl" er midler vi heldigvis besidder

Sov godt - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 04:18

Ripley, Ih hvor er du heldig at det er søndag idag. Hvis du når op, kan du nå Højmessen i din lokale kirke (kl. 10:00), og få forladelse for at..... du har givet mig ret hele 2 gange. (Plus alt det andet, som vi selvfølgeligt lader være ufortalt). Love AJ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 07:37

ans -> Tak for i går. Tog hjem, blev træt og gik i seng.

arne.jakobsen -> Hovedpine pille !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 09:24

HAH - tror molo ramte hovedet på sømmet - den hovedpinepille er da et hjælpemiddel - kan ikke helbrede eller gøre gjort ugjort - men hjælper da med de fysiske eftersmæld *GGG*

ALT og ALLE vi har brug for i denne verden der kan hjælpe os med at udføre de ting i hverdagen der er nødvendige er jo hjælpemidler så buddene vil aldrig være tilstrækkelige her.

Mit morgenhjælpemiddel - kaffemaskinen - er lige røget - men havde heldigvis da ikke glemt hvordan man laver en rigtig god gammeldags kaffe - og der brugte jeg jo også hjælpemidler *G*

Kandu er ski da noget af et hjælpemiddel - alt i alt - den driller - man irriteres - man irriterer - men et dejligt forum hvor der er hjælp at hente - såvel for sjæl og hjerne - ingen kommer til skade i slåskampene - mange hjælper med at bringe andre ud af åndsvage situationer og problemer der ikke lige kan overskues.

Holder inde - emnet er stort - tråden lidt som altid i smaltalk *G* - et eller andet sted er det kun fantasien der sætter grænser her.

Godmorgen til jer alle - husk at tænde lyset på advendtskransen *S*

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 12:47

Hva' så Arne - er du kommet dig over tømmermændene?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-12-04 12:47

Hva' så Arne - er du kommet dig over tømmermændene?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 13:01

Flash77

Lider aldrig af sådanne, men du har åbenbart mandolinfeber!

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 13:40

Tak for svaret miritdk.

Æv Bæv - Du kom først, du er hermed idømt næste lørdags-hyggetråd. [Knuzz] Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 13:54

Hovedpinepiller (Acetylsalicinsyre) er godt til forebyggelse af åreforkalkning, da det virker blodfortyndende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 14:00

Flash77

Rolig nu båtnakke Far skal nok hjælpe dig:

Mandolinfeber:
Abstinenser efter ophør med alkoholindtagelse i daglig tale kaldet "rystesyge" eller "mandolinfeber"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 14:01

Øehh... acetylsalicylsyre hedder det vist : http://www.biosite.dk/staabi/salicylsyre.htm

Snup du en børnemagnyl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 14:04

molo - Er du sikker på det ikke hedder Acetylsalisylsyre?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 14:06

OK molo så med c da.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-12-04 21:15

2 glas rødvin skulle være næsten ligeså godt som børnemagnyl...

Og vil i høre om hjælpemidler..eller er tråden slut?

Øv jeg kunne ikke logge på i aftes før jeg faldt søvn...hmmppff

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 21:25

Hej Sus

Lørdags-hyggetråd er ......................

Savnede dig i tråden, men det nytter ikke at komme søndag aften..... For sent.... Arne

P.S.: Husk at være her næste lørdag aften. Vi snakkes ved. [knuzz]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 21:29

Du kunne kun logge på, når du sov mango ?

Mange underlige computerproblemer, hard- og softwarebøvl har jeg været vidne til, men en computer der kun ville makke ret, når man faldt i søvn ?

Du må vist stille et spørgsmål her :http://www.kandu.dk/dk/emne/20604

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 21:30

Måske du er smittet af en virus mango ?

Mit råd : Bestil straks tid hos din praktiserende læge !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 21:55

Hmmmmm molo - ok visse hovedpinepiller er da godt mod noget i det store og hele - men lige acetylcalitylsyre ville jo fremme mavesår osv - så kom ikke her - a propos tråden - både hjælpemiddel og destruktivt middel

Mango - du kan da ikke være bekendt at sove fra en smalltalk - fyyyyyyyy ...Hvad bilder du dig ind *GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-04 22:21

Visse-vasse miritdk. Døden ska' sgu ha' en årsag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-12-04 22:23

Hwa så mirit

Påtager du dig jobbet m.h.t. næste lørdags-tråd? Så Kandu jo give den videre. Så er en god tradition hermed påbegyndt.