/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Lav min hjemmeside
Fra : wulffe83
Vist : 298 gange
100 point
Dato : 04-12-04 20:55

Er der en der er venlig at lave min hjemmeside????

Stil bare spørgsmål

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 21:00

hvorfor ikke forsøge dig selv i det små så du får lidt ide om hvad det drejer sig om ??? For eks på webbyen eller lignende hvor det er gratis - det er nemt og du kan næsten ikke tage fejl - men får en ide om hvad du skal og kan så "flytte" eller forblive og købe dig til mere plads osv.

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 04-12-04 21:03

Jeg har prøvet men det bliver ikke så godt

Ps.Det er på webbyen ( Dj-wulffe.webbyen.dk )

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-12-04 21:07

her skriver de at man kan lave en side på 3 min.
http://www.123hjemmeside.dk/

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 04-12-04 21:08

Har du en msn??

Min er: Wulffe83@hotmail.com

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 21:21

Wulffe83 - prøv dig frem - webbyen ER nem - men det er en god ide at læse hvad de tilbyder osv - *GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 21:21

ps.. hvad er det egentlig der driller dig - det kunne måske få nogen af kandus brugere til at fatte tastaturet

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 04-12-04 21:22

Vil du ikke???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 21:52

wulffe83 - prøv at bekrive hvad du vil have - så er der måske en eller anden der vil hjælpe dig - og - der er mange på webbyen der hjælper hinanden - prøv der

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 04-12-04 21:54

Jeg her fundet en der vil hjælpe

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-04 21:57

ps... har lige kigget ind hos dig - flere af dine links dur ikke - og hvorfor skrive dem der når du kan sætte dem under menuen ???? LÆS så på den hjælp der er !!!! Du kan godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 21:58

ok så ikke din besked - held og lykke og så skal du se - det går nok *GGG*

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 09-12-04 22:44

jeg vil da også godt hjælpe hvis det er. du kan kontakte mig på min webside som er www.rudik.dk

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 10-12-04 17:46

hvis du har fundet en der ka hjælpe dig, så ska du også accepter en af svarende.
Men selv følgelig kun hvis du føler at der er svaret på dit spørgsmål.

//rudik

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 10-12-04 17:49

Vil du rudik?

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 10-12-04 18:06

tja.. jeg ved ikke om jeg kan. men jeg kan da det mine evner rækker.

jeg er jo ikke så gammel.

//rudik men jeg kan da lave lidt hjemmeside

Godkendelse af svar
Fra : wulffe83

Dato : 28-04-05 21:35

Tak for svaret miritdk.