/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
NFL trøje
Fra : Hodde
Vist : 832 gange
20 point
Dato : 04-12-04 20:16

en der ved hvor man kan købe NFL trøjer.

Hilsen Hans Christian

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 04-12-04 20:19
Kommentar
Fra : Hodde

Dato : 04-12-04 20:23

mange tak men den kender jeg. Men kan man godt selv vælge hvad der skal stå bag på ens trøje der. Jeg vil gene have en med buccaneers men man kan kun få en med Brad Johnson og jeg vil gerne have en med Brian Griese

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 04-12-04 20:29

På siden skriver de:

"Ønsker du en speciel Team Jersey, kan vi muligvis skaffe den til dig. Prisen vil typisk ligge på kr. 949,- incl. forsendelse og leveringstiden vil være ca. 5-6 uger. Husk at oplyse hvilket: Hold, Spillernavn og nummer samt størrelsen du kunne tænke dig, så vil vi maile besked tilbage om varen kan skaffes. Vi kan også skaffe Team trøjer fra de fleste hold i NHL, NBA & MLB.
Kontakt os venligst pr. mail med din forespørgsel: mail@NFLshop.dk"

Så ring til dem og prøv at høre om du ikke bare kan få ændret navnet og nummeret. De har jo trøjen i fovejen, så det kan være det bliver billigere end 949,-

Kommentar
Fra : Hodde

Dato : 04-12-04 20:33

mange tak.... jeg kigger om 2 dage om der er kommet andre kommenterer, ellers for du pointene.. :D

Kommentar
Fra : perdude

Dato : 04-12-04 20:36

Helt fjong.

Og held og lykke med det.

Accepteret svar
Fra : tiemaster

Modtaget 20 point
Dato : 05-12-04 00:46

hey i ålborg storcenter har de dem hos intersport.... næsten alle sammen koster vist 699 kr

vh tiemaster

Kommentar
Fra : maltheboy

Dato : 12-12-04 19:35

Hejsa.....
Hvad med "stadium" i fields eller på fisketorvet, har set dem til ca 595.-

Godkendelse af svar
Fra : Hodde

Dato : 19-12-04 16:23

Tak for svaret tiemaster.

Kommentar
Fra : andersleftwich

Dato : 19-03-05 13:30

Man kan få dem i alle store sports butikker i DK. Men de alle allesammen det samme udvalg...