/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvor kan man købe brugt computer?
Fra : lavang
Vist : 324 gange
50 point
Dato : 04-12-04 15:03

Jeg har brug for et stort antal brugt computer fra min. 500Mhz pentium... Har I en ide hvor jeg kan købe dem?

Tak
Lavang

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-12-04 15:19

Den blå avis er da en mulighed, skal du have flere af samme type, så kan du da sætte en annonce i under købes.

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 04-12-04 15:42

Der er mange. Prøv at søge på google med sætningen : "brugte pc'er" ---- Husk citationstegnene

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-12-04 16:00
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 16:01

Der findes i Tuborg havn en forretning der handler med brugte maskiner, jeg kan ikke huske navnet eller den nøjagtige adresse, men der ligger ikke andre end dem i området

Kommentar
Fra : lavang

Dato : 04-12-04 21:48

Hej med jer!
Jeg tror, at jeg skal lige uddybe lidt mere om mit spørgsmål. Det skal ikke være computer hos private person(er), men sandsynligvis f.eks. hos en forhandler eller en udlejer (bedst hos en udlejer, hvor de udlejede computer er på en måde kasseret)...

Hilsen
lavang

Kommentar
Fra : lavang

Dato : 04-12-04 21:48

Hej med jer!
Jeg tror, at jeg skal lige uddybe lidt mere om mit spørgsmål. Det skal ikke være computer hos private person(er), men sandsynligvis f.eks. hos en forhandler eller en udlejer (bedst hos en udlejer, hvor de udlejede computer er på en måde kasseret)...

Hilsen
lavang

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-12-04 09:17

Hvis du gider læse her http://www.guloggratis.dk/
så finder du virksomheder der sælger brugte pc-er.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 05-12-04 18:28
Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 05-12-04 22:05

Jamen det kan du da i Folkekirkens Nødhjælps genbrugs pc-forretning www.pc-fisk.dk