/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VIRUSPROGRAM?
Fra : JacobS.
Vist : 414 gange
22 point
Dato : 04-12-04 13:01

Hej

Jeg skal opgradere mit norton om ikke så lang tid. jeg fik en norton cd med da jeg købte min bærbar!
Kan jeg uinstalere norton og såbruge e-trust gratis i et år og så senere instalere norton igen?
Den cd jeg fik med, er det installationen til norton?
Kan man få e-trust i et år og når det så er slut koster det jo penge, kan man så melde sig fra og melde sig til igen, sådan at man får et år til?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-12-04 13:06

Nej... det kan du ikke...

Jeg kan kun anbefale dig at købe Panda Antivirus...

Et super lækkert virus program...

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 32 point
Dato : 04-12-04 13:11

Hvis det skal være gratis kan du vælge AVG det virker ganske udmærket og kan hentes på www.grisoft.com

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-04 13:13

Jeg bruger AVG og kan kun anbefale dette gratis program. Det er tilmed meget brugervenligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 13:22

Men jeg kan ikke downloade det!
Jeg har fået sendt en mail med link til download!
Men når jeg trykker på den kommer der en side med: "Siden kunne ikke vises"
HVAD GØR JEG?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 13:27

Hmm, prøv linket igen, nogen gange hjælper det af en eller anden grund at vente ti minutter

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-12-04 13:32
Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 13:36

Okay.

Better performens, imens jeg venter de 10 minutter vil jeg lige spørge: Er det ligeså godt som norton? (taget i betragtning at det er gratis)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 13:42

Jeg synes faktisk det er bedre

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 13:43

på hvilket grundlag?
jeg syntes norton er langsom!
Er avg også det?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 13:44

AVG tager mindre ressourcer, der er oftere opdateringer, og det fanger flere ting der smutter igennem Norton

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 13:46

Okay!
Det lyder godt!
Hvad gør jeg hvis linket stadig ikke virker?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 13:51

Så bruger du det link længere oppe i tråden som er_du_klog har lagt ind

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 13:52

jamen det har jeg prøvet 3 gange!
Skal jeg bare vente lidt længere tid eller hva?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 13:56

Hm, det virker fint her

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 13:57

Har du lige downloadet det?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 13:58

Det er der ingen grund til, jeg har det jo, men ja, jeg kan godt downloada

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 13:58

kan du sende det på en eller anden måde til mig via e-mail?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 14:00

HVAD SKAL JEG GØRE!!!!!!!!!!!!!!!!?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 14:02

Desværre ikke, du skal registrere navn og andre ting før du downloader, så du må finde en måde at få linket til at virke. prøv at kopier linket ind i din browser istedet for at klikke på det

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 14:06

Ellers prøv dette link, vælg den der hedder Free edition (nummer 2 fra toppen)

http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=avg&tg=dl-2001&search.x=30&search.y=6

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 14:09

Sådan nu er jeg ved at downloade det!
Hvad er forskellen på de to link?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 14:09

Godt spørgsmål, men bare det virker

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-12-04 14:17

Jeg vil stadig holde fast i Panda Antivirus...

Jeg kørte med AVG i et par dage mens jeg ventede på Panda Antivirus som jeg havde bestilt... jeg scannede hver anden dag...

Den dag jeg modtog Panda havde jeg lige scannet med AVG, den fandt intet, men da jeg scannede med Panda fandt den 3 virusser og 2 trojaner...

Så jeg holder mig til Panda...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 14:22

hør her - hvis du har norton på cd - så kan du bruge den igen hvis du kører restore - så ingen panik der.

Af og til hvis du ikke kan få et link til at virke så tryk på ctrl - samtidig som du klikker på det - så sker der noget.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 14:26

ja ja........................... tak for tippet miritdik!

better performens skal have pointene!

Er du klog! det kan være rent tilfældighed!
Norton fandt også en spyware som ad-aware ikke gjorde!
der vil altid være noget der! så...............

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 14:26

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 14:27

ps. havd koster panda?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-12-04 14:29

Jeg gav 349 kr. for min version...

www.antivirus.dk

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-12-04 14:36

Jeg har set på en test at antivir skulle være den bedste der er gratis!
Kender nogle til dette program?