/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Randy Rhodes
Fra : jlbendtsen
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 04-12-04 12:10

Hej
Er der nogen her der ved hvilket udstyr at randy Rhodes (ozzy osbourne) spillede på
Guitar
forstærker
effekter
alt???????????

Accepteret svar
Fra : dannitheking

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-04 12:39

Halløjsa
Her er den guitar han selv har lave... det er allle hans Fortrukne guitar i en... skriv til mig vis du vil vide hvor man kan købe den

Jackson RR1 Randy Rhodes (black)

Randy Rhodes nåede desværre ikke at se sin guitar gå i produktion,men han var med i udviklingen og nåede at godkende prototypen før han på så tragisk vis mistede livet. Guitaren er udrustet med Seymour Duncan humbuckere, et originalt Floyd Rose Tremolo og har det karakteristiske neck-thru design som giver Jackson guitarerne deres uovertrufne tone og sustain.

Krop: Poppel med flammet ahorn top
Hals: Ahorn/gennemgående
Gribebrædt: Ibenholt
Mensur: 25½"
Bånd: 22 jumbo
Vib: Originalt Floyd Rose
Elektronik: 1 stk. volume, 2 stk. tone, 3-way switch.
PU`s: Seymour Duncan TB4 og SH2
Farve: Black, Black Pearl, Blues Green Pearl, Electric Blue, Ferrari Red, Gun Metal Grey, Metallic Black

Pris: 20.300,00

Godkendelse af svar
Fra : jlbendtsen

Dato : 18-01-06 10:01

Tak for svaret dannitheking.