/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kompatibilitet
Fra : popper
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 03-12-04 23:33

Hvad kan være grunden til at jeg ikke kan starte programmet guiden program kompatibilitet
jeg har windows xp pro på min pcer

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 03-12-04 23:40

Er det et gl pogram der ikke vil install??

Kommentar
Fra : popper

Dato : 03-12-04 23:45

øh jeg er ikke helt med hvad du mener

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 03-12-04 23:49

Hej

Kan du starte "hjælp og support" i startmenuen? Grunden til at jeg spørger er at, "hjælp og support" anvender den samme protocol som kompabilitets guiden.

Hvis ikke, har du checket at tjenesten "hjælp og support" er startet?

Mvh

Kommentar
Fra : popper

Dato : 03-12-04 23:50

Du går i, start, og alle programmer, tilbehør ligger der et program der hedder "guiden program kompatibilitet" det er det program jeg ikke kan få til at starte op.
du skriver olepost" Er det et gl pogram der ikke vil install??" og ja måske simcity kan ikke starte op med noget der læseligt hvis det er det du mener

Kommentar
Fra : popper

Dato : 03-12-04 23:51

Hej acronym
nej den vil heller ikke starte op

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 03-12-04 23:54

Hva ,roder du ikke lidt rundt i alias??

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 03-12-04 23:56

Så check i "kontrolpanel" -> administration -> tjenester

Find tjenesten "hjælp og support" -> højre klik på tjenesten, vælg egenskaber og sæt opstart til automatisk. I venstre side af skærmbilledet starter du tjeneste - eller du bare genstarter PC'en

Kommentar
Fra : popper

Dato : 04-12-04 00:01

Til olepost
Jeg stiller et spørgsmål og du besvare spørgsmålet med et nyt spørgsmål jeg svare dig så fordi jeg tror at det kan hjælpe dig med at give mig et svar så jo måske roder jeg rundt i alias hvad det så måtte være

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-12-04 00:01

Bliver du ved?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-12-04 00:05

Ja,undskyld,jeg nosser godt rundt i det.

Kommentar
Fra : popper

Dato : 04-12-04 00:07

Til acronym
Jeg har fuldt din anvisning og der står at "Tjenesten er startet" hvad kan jeg ellers gøre jeg genstarter lige pceren

Kommentar
Fra : popper

Dato : 04-12-04 00:13

Til acronym
Det hjalp lige fedt at genstarte pceren

Kommentar
Fra : popper

Dato : 04-12-04 00:14

Til olepost
det gør vi jo alle med mellemrum

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 04-12-04 11:18

Surt

Sæt WinXP CD'en i maskine

Klik på START -> KØR -> skriv: SFC /PURGECACHE -> OK (mellemrum mellem sfc og /)
Klik på START -> KØR -> skriv: SFC /SCANNOW -> OK

Stadig problemer så er der Microsoft Knowlegde base tilbage:

http://support.microsoft.com/search/default.aspx?catalog=LCID%3D1033&mode=s&cat=false&query=start+%22help+and+support%22&srch=sup

Keep Going

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-12-04 21:19

det har jeg også prøvet.
havde norton virus + firewal inde,derefter instalerede jeg service pk 2
så gik det galt meget galt så slog jeg win firewall fra afinstalerde alt norton
slette srvice pk 2 genstarter
instalerede sp 2
det hjalp

Kommentar
Fra : popper

Dato : 05-12-04 15:16

Hej acronym og ultra1
jeg har fuldt jeres råd men det hjalp ikke!!!! men kan man ikke gå ind i windows og derfra aktivere den exe fil
med hewnsyn til firewall bruger jeg norman kan det måske have betydning