/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Lotte heise (100 point)
Fra : Trinethk
Vist : 406 gange
10 point
Dato : 03-12-04 22:55

der har lige været 2 shows med Lotte heise.
Der er vel ikke tilfældigvis nogle der har optaget dem, og gider sende dem til mig ? Gerne over msn :P

(100 point til den der kan sende mig den, eller har en anden god løsning)

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 23:05

Det bliver genudsendt...

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 23:05

hvorfor har du kun sat 10 points til dette spørgsmål... når du siger vi får 100 points ?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-12-04 23:07

hvornår bliver det genudsendt ? ved du det ?
Fordi at jeg regnede ikke med at der var nogle der kunne hjælpe, og når man har sat point på, mister man dem uanset. Så ville ikke risikere 100 point hvis jeg intet svar fik :)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-12-04 23:23

Hej Jens

Når folk af og til udlover færre point end de egentligt er villige til at give, er det fordi de jo ikke kan være sikker på at deres spørgsmål også BLIVER besvaret. Og fa'en stå da i at spilde f.eks. 500 point, hvis man alligevel ikke får besvaret sit spørgsmål. Hvis Trine får svar på sit spørgsmål, giver hun svareren pointene i en anden tråd. Det skriver hun jo osse i selve spørgsmålet.
Det er en god ide, og mange erfarne spørgere gør det efterhånden. Jeg har selv måttet tildele adskillige 200 point til folk, der i virkeligheden ikke havde hjulpet mig, blot for at få lukket spørgsmålet.

Hilsen og God JUL fra Arne.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 03-12-04 23:39

hun behøver ikke give det i en anden tråd hun kan bare forøge pointene

jeg gør altid sådan jeg gider heller ikke miste point på ingenting

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 23:41

nåååå ja... ups... det er jo faktisk meget smart... tænkte jeg slet ikke på.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-12-04 23:45

ved du hvornår det bliver genudsendt ????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-12-04 23:49

Med andre ord Jens, skal du ikke kun checke de spørgsmål der udlover flest point. De med få point kan også være givtige for dig, hvis du går efter point. Held og lykke med point-jagten.

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 04-12-04 00:03

"Trinethk" Ja, vent lige lidt... ka ikke helt huske det... Skal lige spørge min ven, han arbejder på tv.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-12-04 00:09

jamen..helt ærligt..point får man sgu da hele tiden..jeg har så mange at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved dem..sig til..og i skal få

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-04 00:11

Ja Tak Mango. Har I forresten noget julemusik? Jeg har 9½ time blandet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-04 00:12

Trine

Log lige på MSN. Der er et spørgsmål til dig.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-12-04 00:18

Arne..nææh det er vist for lidt..kun noget gammelt skod noget

Men jeg ønsker mig ham den der Italienske..Andreas..tror jeg eller Andrea..kan ikke huske..
WOW det er sensuel musik..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-04 00:31

Mango

Han hedder Andrea Bocelli - og han er blind. Ham har jeg ikke noget med. Men jeg har med:
De tre Tenorer, Aretha Franklin, John Denver, Dean Martin, Frank Sinatra og en masse andre udlændinge.
Bamses Venner, Shubidua og andre danske Pop/Rock
Masser af forskellige danske kor og solister.
Som sagt en meget blandet skare af kunstnere med meget julemusik fra alverdens lande.

Andrea Bocelli's repertuar (forkert stavet) er meget lig De tre Tenorer's ( Han er nemlig nødt til at efterligne, da han ikke selv kan læse noder )

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-12-04 00:37

oohhkay..jamen ..jeg ved da ikke lige hvad vi kan sende dig?..jeg har jo "serven" *GG*

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 04-12-04 00:40

Trinethk

Du kan ønske dig dvd'en i julegave, den kan købes her http://www.lotteheise.dk/section/shop/varer.asp?id=268

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-04 00:54

Mango

Du kan jo sende mich eine kleine klejne, oder ein pose güte ønsker?

Men jegska bruge Paptingen!

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 04-12-04 08:51

hey køb programmet på tv2 nye internet kanal sputnik......

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 15-12-04 14:28

Tak for svaret ans.