/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvem ?
Fra : David_Kh
Vist : 547 gange
220 point
Dato : 03-12-04 22:09

Sidder lige og laver en opgave om super helte. Nogen der ka huske hva Batman hedder rigtig ? og hva Super man rigtig hedder ? og spider man ?

Ved godt det måske lyder lidt dumt. Men jeg ka simpelthen ikke huske det! Ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe

Accepteret svar
Fra : jensgertson

Modtaget 230 point
Dato : 03-12-04 22:09

Bruce Wayne

Clart Kent

Og Peter Parker...

Kommentar
Fra : David_Kh

Dato : 03-12-04 22:11

WOOOOOOW jens gertson. Det var utrolig hurtigt!

Forresten tak.

Godkendelse af svar
Fra : David_Kh

Dato : 03-12-04 22:12

Tak for svaret jensgertson.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-04 22:18

Superman hedder nu Clark Kent og ikke Clart, som jensgertson skriver, men her kan jensgertson åbenbart tjene point på et forkert svar.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-12-04 22:19

Det kan jo smutte, når det skal gå stærkt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-04 22:23

Smutte for hvem, spørgeren der accepterer eller svareren

jensgertson deltager også i et andet spørgsmål, men vil ikke svare medmindre antal point bliver sat op.

Det her er det rene snyd, men han håber vel på en forsinket julegave.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-12-04 22:27

Det hedder telepati, ikke snyd

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 22:40

ans skrev: jensgertson deltager også i et andet spørgsmål, men vil ikke svare medmindre antal point bliver sat op.

Hehe... Det er da klart gider da ikke at svare bare for 20 points... i ka godt følge mig ik ? hehe.

Nå men mange gange sorry "David" at jeg kom til at skrive forkert... sorry, læste slet ikke teksten i gennem inden jeg sendte.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-04 22:42

jensgertson

Nej

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 22:46

nej ?

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 03-12-04 22:52

Det da også klart du er lidt lige glad med hvor mange points der bliver sat på... Du ligger jo trods alt på top 3... Jeg er jo næsten lidt begyndt... For mig betyder det nok lidt mere...