/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tab til "jul i angora"
Fra : efutot
Vist : 337 gange
3 point
Dato : 03-12-04 21:52

Hey.

Er der ved hvordan man spiller DFA,s "Jul i Angora"
Som alle de andre er denne noget helt specielt, og jeg håber jeg deler denne opfattelse med andre.
Jeg vil blve rigtig glad hvis der er nogen der kan hjælpe mig.

Kryds godt.

Efutot.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-12-04 22:00

I søgefeltet kan du f.eks. skrive "tabs angora" så får du de tidligere spørgsmål om samme emne.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-12-04 22:03

ja, men det er hvist en helt bestemt sang han taler om,,, den helt nye, den har kun været ude en lille uges tid eller deromkring.

Nu det jul i Angora, så skal vi eddermame ud og score..
Ja nemlig ja nemlig ja nemlig ja nemlig det er ingen probleeeem.....

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 03-12-04 22:24

Ja! men ikke alt for gamle.

Intro
D# - A# D - G
D# - A# F - A#

Jul i Angora
A# D D# - D
Så' det jul, det' tid til Gløgg og and
C A# F
Sneen falder i Angoras land
A# D D# - D
Jeg skal hjem og pudse mit klaver - så lyde'r godt
C A# F
Mit talent er noe' der imponér - hva?
DD CC A#A# AA G
Kåre du har drukket juleøller i en mængde der er ekstrem - Kåre? Kåre?
D#D# DD CC A#A# F
Nemlig ja, ja, nemlig ja, ja nemlig, ja - det' ingen problem

D# A#    D   G
Nu det jul i Angora - så ska' vi sataneme hjem til moar - eller Mutter!
D# F A#
Ja, det skal vi da, men også hjem til far
D# A#    D    G
Nu det jul i Angora - så skal vi fanme uj og score
D# F A#
Nej, det skal vi ikke - vi skal danse om et træ

A# D D# - D
Hu du knew du garsgi gargarin - hold nu kæft
C A# F
Hva' er'et I siger i feje russersvin - totalt perkeragtigt
A# D D# - D
Simon er en dum, dum, dum, dum én - hva'? Pretty Face
C A# F
Styr jer grydehår og tændstikben - arrrh, han kaldt' dig for tændstikben
DD CC A#A# AA G
Jeg har sunget en sang og lavet mad med men'skelort i - hmm
D#D# DD CC A#A# F
Jeg har - nej, det fungerer overhovedet ikke. Nej, nej, nej.

D# A#    D   G
Nu det jul i Angora - vi skal ha' mad med lort og porrer
D# F A#
Nej, det skal vi ikke - vi skal ha' juleand
D# A#    D    G
Nu det jul i Angora - uj, my mother is a slutty whore
D# F A#
Ja, det ved vi godt, det ikke vores problem - Erh, it's no problem.

DD CC A#A# AA G
Goddaw far - goddaw Ryan, Goddaw Flemming - nåh, er I kommet for at hjælpe mig med at pynte juletræet.
D#D# DD CC A#A# F
Næej, vi er såmænd bare kommet med en bette julehilsen til dig - glædelig jul din gamle idiot.

D# A# D G
Nu det jul i Angora - mine briller de er store
D# F A#
Ja, det er juletid, så ønsk dig et par nye
D# A#    D    G
Nu det jul i Angora - Nå, så ska' vi ha' en bette juleøl da
D# F G
Ja, vi ska' bælle øl, og ønske glædelig jul
D# F G
Ja, vi ska' bælle øl, og ønske glædelig jul
D# F A#
Ja, vi ska' bælle øl, og ønske glædelig jul

Hilsen Tribler

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-12-04 22:34

wow...hvor har du fundet den ?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-12-04 22:37

går ud fra at # står for Is ? Hvis ja,, kan den spilles på en ande måde ?
Jeg kender nemilg ikke de der Iser :s

Kommentar
Fra : efutot

Dato : 04-12-04 00:17

tak for jeres svar.. det er rigtig nok at det er den gamle version.

Kryds godt.

Efutot

Kommentar
Fra : Kebaaab

Dato : 08-12-04 10:07

Trinethk >>> Jeg skal såmænd sige dig hvor han har fundet den: Han har taget mit svar fra spørgsmål http://kandu.dk/dk/spg/55037

Men fuck det, det er egentlig alligevel nogle lorteakkorder :)

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 08-12-04 19:28

Kebaaab der tager du sgu fejl. Jeg har hentet den på ultimative guitartabs, så glem dit sure opstød til julefrokosten.

Kommentar
Fra : Kebaaab

Dato : 09-12-04 08:37

Faktisk rigtigt. Mit svar henviser faktisk til UG, så jeg troede at du bare havde bøffet svaret. Undskyld anklagen!