/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 - Debug-fejl ?
Fra : bigfool
Vist : 381 gange
200 point
Dato : 03-12-04 16:18

Her på det seneste, når jeg åbner MS Office Outlook 2003 på min XP Pro DK maskine, får jeg en fejlmeddelelse, som følger:
"Fejl: Der opstod en fejl under kørslen. Vil du søge efter fejlen ? LINIE 295. Fejl: Klassen er ikke registreret. Ja / Nej".
Når jeg så siger JA, får jeg et dialogbillede med følgende tekst:
"JUST-IN-TIME DEBUGGING. Please select one of the debugger - New instance of Microsoft Script Editor. Do you want to debug using the selected debugger ? Yes / No"
Hvorefter jeg får noget tekst på skærmen, der ligner noget med dato og "Outlook i dag".

Jeg har desværre ikke den originale CD til Officepakken - Ellers ville jeg have reinstalleret i hvert fald Outlook - Hvad gør en klog, for at fjerne ovennævnte sekvens ?

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 200 point
Dato : 03-12-04 19:44

IE>Funkioner>Internet indstillinger>FanenAvanceret>Flueben i deaktiver script fejlfinding.

Hilsen Colin

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 03-12-04 20:12

@Colin

Tak for svaret - Det lød rigtig fornuftigt, men efter din opskrift, handling og genstart; desværre det sammen ... ;.(

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 29-08-05 05:47

Tak for svaret Coliniiii.