/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
AMR converter
Fra : Tompe_10
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 03-12-04 15:33

Er der nogen som kender et godt prog som virker til at konvertere mine wav filer til amr filer...

jeg har prøvet mig med nokia multimedia player men hver gang jeg skal til at konvertere filen siger pcen "et codec som skal bruges til konverteringen blev ikke fundet i systemet denne fil kan ikke konverteres..."'

Er der nogen der kan hjælpe me...?

Accepteret svar
Fra : Calleman

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-04 19:46

Hej.
Dette program skulle kunne hjælpe:
http://miksoft.evzonastravel.com/mobileAMRconverter.htm

[Calle]

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 05-12-04 18:42

Hvorfor er der ingen lyd på min mobilos...?

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 07-12-04 23:07

Godt spørgsmål!
Jeg går ud fra at du her forsøgt at lave en AMR fil udfra en Wav, og at det er denne som ikke vil afspille?
Din Wav fil skal nok være i et bestemt format... læs eventuelt i hjælp-filen til Mobile AMR Converter.

[Calle]

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 13-12-04 16:44

Takker mand

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 18-12-04 13:06

Det var så lidt... :)
Du kan jo eventuelt lukke spørgsmålet, hvis du mener det er blevet besvaret... :D

[Calle]

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 29-12-04 21:39

Tak for svaret Calleman.