/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bauknecht opvaskemaskine
Fra : jej123
Vist : 2756 gange
150 point
Dato : 03-12-04 14:03

Hej
På min opvaskemaskine af mærket Bauknecht GSF 4872 får jeg fejlkoden F 7 og
så vil den ikke starte.
Er der nogen, der ved hvad den fejlkode dækker over, og hvad man evtl. gør fo at udbedre fejlen.
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : kjeldx

Modtaget 160 point
Dato : 03-12-04 14:25

Hello
Tryk på startknappen og hold den inde i ca 10. sek. Maskinen burde så restarte.
mvh
Kjeldx

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 03-12-04 15:19

tak for et hurtigt svar , det var lige det jeg havde brug ,du kan måske også oplyse mig om fejlårsagen.
mvh

Kommentar
Fra : kjeldx

Dato : 03-12-04 16:55

Desværre. Den er optrådt på min maskine et par gange i løbet af ca 4 -5 år. Jeg fandt løsningen ved at prøve mig frem - et teknikkerbesøg var herved sparet. God week-end.

Godkendelse af svar
Fra : jej123

Dato : 03-12-04 16:58

Tak for svaret kjeldx. og god week-end

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 19-12-04 10:40

Hej igen

Maskinen er igen begyndt at drille. den kommer med mærkelige lyde lige i starten ( er det pumpen ) ,derudover kommer den af til med E7 fejlcode.Er dere nogen som kan hjælpe? Måske skal ønske mig en ny maskine til jul.

Mvh og alle ønskes en glædelig jul