/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
internet
Fra : klink34
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 03-12-04 13:30

hej med jer jeg har et problem med at ungerne går de forkerte hjemmesider (voksne) er det muligt at man kan spære for nogle hjemmesider

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-12-04 13:38

Tja! Der findes da diverse filtre på markedet! Internet explorer har osse nogle indbyggede under Funktioner > Internetindstillinger > Sikkerhed! Men har du kreative unger er det rimeligt nemt at omgå

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 03-12-04 13:38

Ja der er nogle internet udbydere at det tilbyder sådan noget så der bliver lukket af for sådan nogle sider

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-12-04 13:38

Under funktioner, internetindstillinger

Kommentar
Fra : funkyfarz

Dato : 03-12-04 13:44

Der findes osse forskellige programmer du kan installere - mange af dem koster penge.
Her ex. på en masse forskellige http://softbase.150m.com/top99.html
Der er osse freeware imellem - altså gratis programmer. Skal det være gratis skal du nok forvente at de er på engelsk

Denne http://users.tpg.com.au/adslgoej/ er eks. gratis.

Jeg har ikke selv haft brug for programmer som demme så jeg kender ikke noget til brugen af dem.

Kommentar
Fra : funkyfarz

Dato : 03-12-04 13:44

Der findes osse forskellige programmer du kan installere - mange af dem koster penge.
Her ex. på en masse forskellige http://softbase.150m.com/top99.html
Der er osse freeware imellem - altså gratis programmer. Skal det være gratis skal du nok forvente at de er på engelsk

Denne http://users.tpg.com.au/adslgoej/ er eks. gratis.

Jeg har ikke selv haft brug for programmer som demme så jeg kender ikke noget til brugen af dem.

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 03-12-04 13:55

Dene program er meget brugervenllig.... Har det hele.... Anbefales varmt.

Den understøtter alle browser såsom, internet explorer, netscape, Opera... osv.

http://www.programurl.com/software-block-web-site-buddy-18308.html

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 03-12-04 14:10

hvor finder jeg internet instillinger

Kommentar
Fra : funkyfarz

Dato : 03-12-04 14:11

Funktioner -> Internetinstillinger

Kommentar
Fra : funkyfarz

Dato : 03-12-04 14:12

..... I din browser (Internet Explorer)

Accepteret svar
Fra : jlbendtsen

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-04 15:56

Du skal ind i internet indstillinger
så er der nogle fane blade
vælg indhold her er der en knap der hedder klassifikationer
tryk aktiver
her er så nogle ting at du kan låse med en skydeknap

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-12-04 16:34

Hejsa

Stop for muligheden for at surfe til bestemte websteder
Du har måske børn derhjemme og føler derfor et behov for at spærre for adgangen til visse bestemte websteder.
Sådan gør du:
1: Åbn Kontrolpanelet ved at klikke på knappen Start på Proceslinjen.
2: Klik på Internetindstillinger i Kontrolpanelet, og klik derefter på fanen Indhold.
3: Klik på knappen Aktiver for at angive ikke tilladte websteder, og klik derefter på fanen Godkendte websteder.
4: Skriv adressen på den side, du ikke vil have, der skal kunne vises, og klik på Aldrig.
5: Tilføj så mange adresser, som du finder nødvendigt, og klik på OK.
PS: det er som regel sex sider og vold man spærre adgangen for hos sine børn
Men har du selv lyst til at kikke på disse sider når børnene er lagt i seng er der også mulighed for at oprette en adgangskode unden fanen generelt,som kun du kender,når du så vil ind og se på en sex side,så popper der en vindue op.som beder om en adgangskode,den taster du bare ind.så bliver der åbnet for siden

MVH
Brian

Godkendelse af svar
Fra : klink34

Dato : 04-12-04 09:11

Tak for svaret jlbendtsen.