/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
så nærmer weekenden sig
Fra : miritdk
Vist : 325 gange
1 point
Dato : 03-12-04 11:45

nå - må lige hilse alle jer og synes lige jeg ville bruge spørgsmål 1000 - blev lidt træt af de tre nitaller i smaltalktrådene - lol.

God weekende til jer alle og hvad skal i lave af sjove - sure - interessante ting - osv ??????

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 03-12-04 11:47

Skal arbejde fra kl 2 i nat..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 11:49

Øv da Dennis - så tag lidt søvn på forskud

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 03-12-04 11:51

hey har faktisk mange planer i weekenden idag fredag er vores hus færdigt og vi skal flytte tilbage fra den lejlighed vi har lånt..... og så er min kæreste højgravid var sat til den 28/11 men der er ik sket noget endnu så det kan være jeg os lige bliver far i løbet af weekenden...
så jeg har pænt tralvt.........

vh. tiemaster

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-12-04 11:53

Unger og flytning......Av min ryg

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 03-12-04 11:55

Det var måske nok en dog ide miritdk..
Jamen må jeg ikke være den første til at ønske tillykke på forskud til tiemaster ..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 11:55

tiemaster - wouw der sker noget hvad ??? Kom til at spekulere over om I måske for et jule -eller nytårsbarn - der er da noget at se til held og lykke med det

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 11:59

Wauu tiemaster..jeg tror du får en pige..og det bliver idag!!

Og lov os nu lige at komme ind og fortælle hvornår det blev og hvad det blev og hvor lang og hvor stor..vi vil vide det hele..iihh ælsker altså når der kommer nye små mennesker til verden

Nå..ja jeg har en masse børn denne weekend og vi har ingen faste planer..men der skal nok laves lidt juledekorationer og måske vi ville finde en julemesse et eller andet sted..det er så hyggeligt.

Jeg ved at manden skal have lagt tag på carporten som han er ved at bygge..

Ellers skal der soves længe og væres længe oppe...med masser af stararinlys og glögg..nam nam

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 03-12-04 12:00

tusind tak... ja der bliver sgu noget og se til men håber sgu lige ungen bliver hvor den er til huset er helt klar...... :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 12:01

mango lyder jo ganske herligt - øhh vil du uddybe nam nam

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 12:06

å nam nam..kan du ikke huske den?

he he..næ næ du..det er ganske private sager..som ikke tåler at blive skrevet her..der kunne jo være børn tilstede..hi hi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 12:08

ØV mango - troede du kunne sætte lidt fut i kandu *GGG*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-12-04 12:12

Jeg skal vist ikke lave noget særligt ud over måske at rode lidt med min gamle bil. Den vil ikke starte, så der er vist brændt noget forvarme-et-eller-andet.

Og i dag har jeg 1/2 års Jubilæum her på Kandu.

tiemaster
På forhånd Tillykke med barnet.
Øeh, tror det bliver en dreng, der kommer den 6/12

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 12:16

T-Glögg med det halve år dova *GGG*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-12-04 12:20

mirit

Takker.

Men hvad skal du selv lave i weekenden??

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 12:23

Jamen jamen fut i kandu?...uha, det kan der jo hurtigt komme...jeg skal ikke være den der fyrer op nogen steder..andet end i min egen brændeovn *G*

Hva tænkte du såen lige på Mirit?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 12:27

tjahhhhhh dova - indtil videre hjælpe en nabo og en bekendt med at få deres computer til at opføre sig ordenligt igen - senere indhente vask og diverse herhjemme - i aften lidt smågæsteri (heldigvis ikke noget særligt og kortvarigt) - hvad der så opstår imorgen aner jeg ikke. (tror datteren har en ide om juleplanlægning osv - lol )
Lige nu vandrer jeg ind og ud af kandu - diverse messengere og stryger det jeg ikke fik gjort i aftes - og pladrer i telefon ... ------->>>>>> nemlig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 12:28

mango - jeg tænkte overhovedet ikke *GGG* - nu ikke vade videre i den fortalelse vel

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 12:48

HA HA...du ber jo om det

Tror slet ikke der er plads til tanker i dit hoved*G*...

Men en eller anden ide måtte du jo have?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 12:51

mango - ja sikkert men lider af akut hukommelsestab

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-12-04 13:32

Tja!! Tror jeg tar en smut til New York eller Rom!! Måske skal jeg lige forbi østeuropa og hente et par piger med hjem til min blomstrende forretning! Eller måske lige forbi Stutgart og hente min nye turbu Porsche!! Kan dog osse være jeg skulle geninvestere mit Microsoft udbytte på 180 milliarder!! Eller måske skulle jeg checke om min nye fodboldklub Barcelona spiller godt, ellers sælger jeg dem sgu igen!! Og dog ved nærmere eftertanke tror jeg jeg bliver hjemme og flader ud

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-12-04 15:31

Hvad hulen Tedd. Har du endnu ikke modtaget den porsche jeg sendte til dig en gang for meget længe siden?!

Forresten skal min weekend bruges til seriøse gøremål -
så der bliver sikkert ikke tid til ret meget kandu. Ønsker I jer fut og ballade?!, så bliver det derfor uden mig...lol

God weekend
//Creamy

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 16:29

tedd..ja ja, der er nogen der kan..kunne du ikek bare sende bud efter de piger og den Porsche?

..........skie skægt

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 03-12-04 16:32

Juuuulllleeeeefrokost...

Sjov navn forresten. Idet man som oftest føsat starter op efter arbejde...

God fredag aften..
Memuel

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-12-04 18:00

Seriøse gøremål, Creamy?? Av av det lyder ikke sjovt!

Porschen du sendte mig blev desværre hugget af Mol, så gider du sende en ny?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-12-04 18:01

Molo mol mente jeg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 18:52

[hør] Nu har jeg ikke liiiige gidet læse denne tråd intil nu. Det er sikkert de samme platheder og småsnak der står i den !

Så :

Jeg (..med vanlig gøren opmærksom på mig selv ) ska' ævleskive den med ans og the1best imorgen eftermiddag !

...og jeg glæder mig til denne julehyggenygge ting !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 19:20

Fuldstændig rigtigt MOLO..totalt meningsløs plat uden nogen form for mening eller noget..

Jeg har lige ædt mig en mavepine til i Franske mandler

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 19:27

mango -> ...og jeg er kommet træt hjem fra fisketur på Sundet. Jeg skal se Alien 4 fra Zulu kl. 20.30 og funderer :

..efter 5 år, som hjemløs... : Hvor er det bare dejligt at komme HJEM !!!

Hyggenygge til alle--- Jeg trækker mig lidt tilbage og ta'r en slapper

Takuss... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 19:39

nååh ja..fangede du noget?

Ja det er dejligt at have et hjem..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 1 point
Dato : 03-12-04 20:02

Home is where you leave your hat! Ser da ud til at du sagtens kan få plads til et saltvandsakvarium i din lejlighed!! Så behøver du ikke ta ud på øresund for at fange torsken!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 20:22

åhhh ja - jeg skulle jo lidt af hvert - og nu er det lidt flad ud tid - måske - men det ser da ud til at i har hygget jer - har i set julakalender ??????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 20:38

niks..gider ikke..hader genudsendelser..det keder mig..men NU skal jeg se "Hit med sangen"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 21:20

kan høre dig mango - skru ned for den skingrende stemme *GGG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-12-04 21:56

oohhhkay.sorry..glemmer hvor gennentrængende min stemme er..

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 09:23

Tak for svaret tedd. "home is where you leave your hat " ????????? Filans også hvis det er grund til at flytte ind hos en man ikke kender rigtigt hvad ????? Haha den kunne jeg altså ikke stå for - lol. God weekend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-04 09:28

G'formiddag

Øiiih.. hvor har jeg sovet længe idag. Helt til kl. 8.30

Hvad jeg fangede på fisketuren ? Store fede høstsild til jeg ikke gad mere = 20 stk. og det tog vel en lille halv time. Så gik jagten ind på stortorsken : Fangede en på godt og vel 150 g. !!! ....men efter godt og vel 3 timers ihærdig indsats landede jeg en pæn fætter på 2.8 kg.

Det var perfekt fiskevejr. Ikke en krusning på vandet (= DAMEVEJR) og alle mand fik fisk med hjem. Det værste var dog at min gode fiskekammerat Torben Tex snuppede turens største torsk : 5.2 kg. og nu skal jeg høre om det hvergang vi ses ...i mindt 1 år

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-04 09:36

[hør]Lystfisker historier altså. De bli'r bedre og bedre og fiskene større og større.

Torsken vejede altså kun knapt 2.5 kg.

...hvis jeg skal være ærlig. Og det skal man jo

</MOLOKYLE>