/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
brugsanvisning til mustang kondicykel
Fra : Xingyi
Vist : 6068 gange
250 point
Dato : 03-12-04 10:37

har lige købt en brugt mustang kondicykel, og vil godt hører om der er nogle der skulle have en brugsanvisning til den, da det vil gøre det lidt nemmere at brug dens computer

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-12-04 10:48

Sæt dig op på den og træd rundt på pedalerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 11:40

du har da vel fået en vejledning med da du købte den ikke ??? Ellers må du jo kontakte forhandler og få en kopi - og ellers - tjah så holder jeg med Better_Performance
ps... computerne er i grunden ikke til en disse når det kommer til stykket !

Kommentar
Fra : zmq

Dato : 03-12-04 16:28

hey kan du ikke komme med et vare nr eller et produktions nr eller noget det kunne være et hit :)
så skal jeg se hvad jeg kan gøre :P

Kommentar
Fra : Xingyi

Dato : 03-12-04 18:36

serial nr. GS-3950-0703

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-12-04 09:00

Det er nok nemmere at finde noget ud fra model nummeret end ud fra serienummeret, den hedder vel andet end Mustang?.

Det bedste du kan gøre er i øvrigt at anskaffe dig et pulsur og så bruge det i stedet for computer

Kommentar
Fra : Xingyi

Dato : 05-12-04 21:29

der står kun et serie nummer på den, og der står ikke anden tekst på den end mustang, ellers ville jeg havde oplyst det.

og efter som det er computeren der stille belastningen, er det jo ret vigtig hvordan man bruger det, om jeg bruger puls eller ej.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-12-04 11:36

Enig, men det nemmeste vil jo være at sætte dig op på cyklen og træde rundt, tryk på nogle knapper og mærk i benene hvad der sker

Når jeg skriver sådan er det mere et udtryk for at det ikke må holde dig tilbage fra træningen, der er blevet en tendens til at man ikke kan træne uden at kende alle fakta omkring belastning, og alt muligt andet, og i bund og grund tjener det faktisk kun til at fjerne fokus fra det det handler om: At få kilometer i benene.

Kommentar
Fra : Shiney

Dato : 28-02-05 18:28

Hejsa Xingyi

har du fået fat i en brugforviring? står oxo og mangler en. så hvis du har vil jeg meget gerne hvis du vil dele.
Mhv Henrik

Kommentar
Fra : Xingyi

Dato : 03-03-05 21:26

Nej har ingen fået, desværre

Kommentar
Fra : bentmadsen

Dato : 04-04-06 19:33

Jeg har brugsanvisning til en mustang spirit 3000