/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
kan ikke downloade flash
Fra : mailname
Vist : 276 gange
50 point
Dato : 03-12-04 01:56

jeg har prøvet talrige gange, og også fuldt "manualen" fra macromedias hjemmeside .....
stadig væk, det vil bare ikke lykkedes mig.

Er der nogen der vil hjælpe mig igennem

mvh

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-12-04 08:03

Hvis du bruger XP med sp2, kan det give nogle problemer, der er sikkerheds indstillinger der blokere for det. Derfor skal du ligge mærke til om der kommer beskeder i en bjælke for oven i din browser. Der kan du evt acceptere at den må installer flash.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-12-04 08:05

Har du evt andre sikkerheds programmer kørende, så prøv at slå dem fra imens.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-12-04 08:24

Ja din firewall kan også blokere for download af div programmer, men FLASH kan i særdeleshed være problematisk efter sp2 til XP er kommet/installeret.

Mvh
Palle jensen

Kommentar
Fra : mailname

Dato : 04-12-04 00:07

Tak for Jeres svar, jeg har nu prøvet at downloade efter at have slået både firewall og viruskiller fra,
desværre bare ikke med bedre resultat. Stadig ingen Flash Player ...... æv. Jeg har SP2 installeret,
men får desværre ingen pop-up billeder, eller andre beskeder, således at jeg den vej kan installere Flash.

Hvad gør jeg så .......... ?

Kommentar
Fra : mailname

Dato : 08-12-04 00:48

jeg lukker spørgsmålet idet jeg selv fandt løsningen, ved at slette hvad makromedia havde efterladt i reg.basen,
og derefter installerede på ny .............. nu virker det ......... heldigvis

tak for hjælpen, jeg håber at i er der lige så hurtigt når / hvis noget går galt for mig igen

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 16-02-05 23:21

Til mailname: Jeg har samme probelm. Hvordan slettede du efterladenskaberne fra Macromedia i reg.basen?

mvh
zxcvbnm1