/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
rock nalle
Fra : 234
Vist : 617 gange
50 point
Dato : 08-08-02 01:31

Hej !
Hvor kan jeg downloade musik med rock nalle og det skal ikke være midi filer

Accepteret svar
Fra : RaB

Modtaget 60 point
Dato : 08-08-02 01:40

hej

det kan du med et program der hedder kazaa, programmet kan du download på www.download.dk
du kan hente alt hvad du skal bruge med det program..

prøv det, hvis det ikke virker så skrive igen for så finder vi ud af det...

Venlig Hilsen
RaB

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 08-08-02 02:14

Hey 234,

Hmm.. ikke for at være moralens vogter eller noget... meeen.. det er jo ikke okay at hente mp3 filer fra nettet.
Til gengæld er det ganske lovligt (endnu?), at låne cd'er på biblioteket og derefter brnde en kopi til sig selv.
Hvis du har en brænder?
Men du kan da også være heldig, at Rock Nalle, har smidt nogen af hans numre ud på nettet (Tvivler) til fri d/l.

Håber du finder hvad du søger :)

//hero|ne

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 07:13

"234" <234.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Yj079.4478$ww6.507400@news010.worldonline.dk...
> Hej !
> Hvor kan jeg downloade musik med rock nalle og det skal ikke være midi
> filer
>

Det er ulovligt at downloade andre folks musik med mindre du finder det på
rocknalle.dk eller tilsvarende fanside.

/Ulrik.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 08:48

"234" <234.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Yj079.4478$ww6.507400@news010.worldonline.dk...
> Hej !
> Hvor kan jeg downloade musik med rock nalle og det skal ikke være midi
> filer

Gå i Netto og køb en cd med (nogle af) hans 'hits' for 25,-. Jep, ain't
kidding.

-V-