/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Placebo
Fra : Helle10
Vist : 370 gange
200 point
Dato : 02-12-04 22:45

Hej alle, jeg håber at I kan hjælpe mig.
Min datter er helt vild med Placebo og har alle deres Cdér, men hun ønsker sig mere end noget andet en hættetrøje eller måske en T-shirt med dem på.
Jeg har søgt på nettet og har fundet deres hjemmeside (Placeboworld) hvor man også kan købe tøj, men der skal betales med kort som jeg ikke har....
Og nu til spg. ved I om der findes en dansk side eller endnu bedre en butik evt. i Kbh. hvor de sælger tøj med dem???
Håber at I kan hjælpe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-12-04 23:13

Et forslag:
Der er flere pladeforretninger der sælger hættetrøjer og T-shirts med logo og billeder af forskellige kunstnere.
Så prøv at finde sådanne butikker og forhør dig om de har det der.

mvh dova

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 03-12-04 08:13

tak Dova, jeg vil prøve

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-12-04 09:46

Hvis du bruger BG eller Danske bank, kan du få et års gratis pluskonto, og dermed oprette eller rettere gratis få ændret dit dankort så det er et "Dan/visa" kort, som så vil gælde 10 år eller mere, selvom du ikke er + kunde længere.
Så kan du købe løs på nettet, også i USA.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 03-12-04 11:59

tak, jeg vil se på det. Jeg har heller ikke dankort. Elsker kontanter mellem hænderne. Ret gammeldags ikk´. Men det kunne jo være at jeg skulle overveje det. Tak...( jeg er kunde i Danske Bank )