/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ledningsdiagram til Golf3
Fra : kol
Vist : 712 gange
100 point
Dato : 02-12-04 21:55

Hej Jeg har en Golf3 GTD med en centrallås der ikke virker .
er der nogen der kan hjælpe evt et par fif til dette.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-12-04 22:07

Hvis den ikke virker når du bruger fjrenbetjening men godt med nøglen i selve låsen er det din chip der enten er defekt eller løbet tør for strøm.
Prøv først med nyt batteri...derefter en ny nøgle/chip.
Er det selve centrallåsesystemet, kan det blot være en afhoppet ledning i kredsen. Det er EKSTREMT sjældent at (alle) låsene er defekte.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : kol

Dato : 05-12-04 19:37

der er intet der virker.

KOl