/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Creative tx fm mp3 afspiller?
Fra : JacobS.
Vist : 788 gange
10 point
Dato : 02-12-04 20:45

Hej

Jeg overvejer meget at øbe den her:http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=97719

Er der nogle der har nogle erfaringer med den? både positive og negative?
Er den pengene værd?
Ellers evt. kommentarer?

Accepteret svar
Fra : BarsKill

Modtaget 10 point
Dato : 02-12-04 22:16

Har stor glæde af den - fungerer uden problemer.
Bruger dog en anden software (gammel vane)
KH Karsten

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 02-12-04 22:52

jeg syntes den her er langt pænere.. Så er det også en meget billig afspiller på trods af at der er 1GB. 1348 kr.
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=109931

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 02-12-04 22:56

Nu er det bare lige sådan at jeg ikke har ret mange penge og jeg syntes af 256 mb. er rigeligt!!!
Jeg vil ikke give mere end de 700 kr. creativs tx fm koster!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 02-12-04 23:01

ok. Jeg kan ikke udtale mig så meget om det, men det ældste muvo syntes jeg er okay. Den har jeg prøvet og syntes den var helt fin. Så umiddelbart vil jeg sige positiv.

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 11-12-04 17:14

Tak for svaret BarsKill.