/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til ans
Fra : Franksp
Vist : 390 gange
300 point
Dato : 02-12-04 20:00

Tak fordi du gad lege med.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-12-04 20:01

Hejsa Frank

Vi du ikke lige være venlig at logge ind på denne spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/55170

Er det dig der har oprettet en ny profil?

Jeg tror det ikke

Brian

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-12-04 20:11

Ja det kunne være sjovt at høre det fra "denne" profil Frank
Benny

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-12-04 20:21

Hej bennymanden, det er det ikke. Jeg tror godt ved hvem det er, og det skal nok finde ud ad. Jeg opdagede selv tråden, da jeg skrev disse POINTTRÅDE.
Jeg må indrømme, jeg er lidt chokeret, men man/jeg kan vente alt fra denne "syge" person.

Med venlig hilsen
franksp

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-12-04 20:27

Jamen Frank..hvad mener du med : "tak fordi du gad lege med"! ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-04 20:31

Ja Mango............jeg gloede også - men det er jo 100 års legen der henvises til.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-04 20:33
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-12-04 20:38

Hej Frank - OK .... og til i andre også, jeg opfatter Franks svar her i tråden somom det ikke er ham der har oprettet endnu en profil, det lød nu heller ikke som ham.
Det er den med "skjorten" ..... der er den kendte profil <Franksp> og så kom der endnu en som hedder <FrankSp.> ..... jeg tror godt jeg er med på hvem du mener det kan være Frank. lad os se tiden lidt an mvh Benny

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 310 point
Dato : 02-12-04 20:45

Franksp

Selv tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-04 20:48

Glemte lige at skrive

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 02-12-04 21:33

Tak for svaret ans. Og tak i lige måde.