/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Athena racer krumtap
Fra : hvidtiger
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 02-12-04 18:40

Jeg har lige købt en athena racer krumtap til 700kr hos KG import..Ville bare lige høre om der er en der ved om den er oki og hvor mange omdr den ca kan tage???

Mvh Tigeren

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 02-12-04 18:44

Jeg har nemlig hørt at Athena faktisk er et ganske udemærket mærke som næsten er det samme som Hebo..Delene bliver lavet på samme maskine, men har faktisk bare et andet navn og derfor er billigere...

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 02-12-04 18:58

Athena racer krumtap er et godt valg, og de er også billige. Normalt er de normineret til omkring 13000omdr/min men faktisk kan man ikke sige hvad en krumtap kan holde til, de samme krumtappe kan ved den ene forhandler kaldes 12000 og ved en anden 14500, men det er jo ikke sådan at de ikke kan gå højere op, alt afhænger jo af smøring og belastning, og desuden af kørselsmønster, men den krumtap er kendt for at være god.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hvidtiger

Dato : 03-12-04 12:24

Tak for svaret pallebhansen.