/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Min side skal blive kendt...
Fra : rudik
Vist : 406 gange
40 point
Dato : 02-12-04 18:38

Hej er der nogle gode råd til hvordan jeg som administrator kan gøre min side kendt blandt folk?
hvordan kan jeg gøre dette.

søger tips og traks og evt. links...

//MVH Rudik

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 02-12-04 18:46

Start med at tilmelde den diverse søgemaskiner. F.eks. google.
læs på http://dmoz.org/add.html

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 02-12-04 19:15

Du kan evt. lave noget banner bytning med sider, det hjælper lidt...

har du et link til siden, så kender jeg den da.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-12-04 19:17
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-12-04 19:20
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-12-04 19:24

Kig ind på metamaten http://www.metamaten.dk/
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 02-12-04 19:47

Nej nej nej ...det hedder :

Den dyre løsning :

1.) Tilmeld dig ALLE de kendte søgemaskiner ....KOSTER !!!

Den 'smarte' løsning :

2.) Jo flere sites der linker til dig ....jo højere ranking hos søgerobooterne !

Den 'nemme' løsning :

3.) http://www.metamaten.dk

..og 'Nørde' løsningen :

4.) http://www.joyzone.dk/sw159.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 02-12-04 20:56

gå ind på google (f.eks) søg på "tilføj link" og smid så dit link ind alle de steder du kan komme til det.
Det skaffede mig en 1.steplads på google ved søgning på ordet "debat"....ingen metatags eller penge ud af lommen her
held og lykke, og smid evt et link til din side, så skal jeg da gerne linke til dig fra min side hvis det er noget jeg kan stå inde for.

julefryd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-04 21:09

Ps. De modsatte 'tricks' kan man bruge for IKKE at blive 'kendt'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 02-12-04 21:40

Ja, hvis det er en ok side vil jeg da også gerne bytte link

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-12-04 21:55

Gør som "de kendte" ind med et link i din profil her i kandu. og selvfølgelig skal du give alle disse nysgerrige folk linket her i tråden osse`
Så er du da i gang mvh Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-12-04 21:56

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 02-12-04 22:19

teil---> hvad er det helt prasic du mener?

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 02-12-04 22:20

har også en første plads hvis man skriver rudik, men nu er der ikke så mange der søger efter rudik på google

//rudik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 05:25

..så er der den 'flabede' løsning :

Vælg nogle sigende domænenavne hos TK :

God-sex.tk
Gratis-sex.tk
Dansk-sex.tk
Mere-sex.tk
osv...

...så skal du dælme se løjer, men tjek lige hos din udbyder, hvor meget trafik der tilladeds på din side

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 03-12-04 11:49

Har du et link... så kan vi da være de første...

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 03-12-04 17:16

ha. rudik.dk
Jo, men må der da ikke være alt den trafik der er hvis jeg har hostet i start pakke hos surftown.dk

//rudik

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 03-12-04 17:26

Jo, det skulle jeg mene, jeg har også hosted der...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 18:54

Hmm.... hvis der er fri trafik fra dér ? ...tror I så ikke; f.eks. IBM el. Micosoft ville lade sig Host'e dér ????????????

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 03-12-04 19:00
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 19:07

Citat
8. Fri trafik og scripts

Surftown har som udgangspunkt fri trafik på alle Web-hoteller, men i tilfælde af grov udnyttelse heraf, forbeholder Surftown sig ret til at ophæve Kundens Abonnement eller at sætte begrænsninger på Kundens båndbredde.

http://www.surftown.dk/default.asp?docID=5FF562A9-C1FB-48C2-BA07-B8CFD183E496

Tro på det !

...og

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 19:08

Hvem definerer dette ; ...grov udnyttelse heraf.

Surftown ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 03-12-04 19:21

Ja... men tror du ikke også selv at Microsoft og IBM selv hoster...

I think...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 19:31

Joda er_du _klog, men der må være grænser for 'galskaben'

..fri trafik; mener jeg skal tages med et hvis gran salt

2Gb./mdr. trafik på en hjemmeside ...er 'standarden' for de fleste host's ...ellers koster det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 03-12-04 19:33

2gb er sgu også nok til rudik...

men måske ikke lige til de store firmaer, men jeg vil vædde på at de selv hoster...

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 05-12-04 13:49

jeg er forvirret ved ikke hvad svar jeg skal accepter, alle averende er jo gode

//rudik :-|

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 20-12-04 18:36

Tak for svaret molokyle.