/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Akvarie plejen Horsens
Fra : aliceole
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 07-08-02 22:09

Jeg kommer ud og hjælper dig med plantning samt op rensning af din akvarie til en billige penge. Kører kun ud i Horsens og opland. hjælper og vejleder også til sammen sætning af fisk har haft rigtige mange fisk. Har haft akvarie fisk i 23 år.

Vh. Ole Thomsen.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-08-02 13:16

Hej Ole!

Det lyder jo godt! - men hvad er dit spørgsmål?

Prøv at bringe det som et tips, hvis du ikke allerede har gjort det!

Mvh
Bjarne H

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 100 point
Dato : 08-08-02 13:41

Hej Ole

Det er jo IKKE et spgsm. men et TIP du kommer med som også Bjarne H så rigtigt skriver, og da du jo ikke er helt "ny" her på Kandu burde du ha læst hvordan du bruger Kandu.

Syntes også du mangler lidt oplysning om hvordan folk kan kontakte dig, men det kan du jo så skrive i dit TIP, det kan jo IKKE være meningen at dem som evt. er interresseret skal give dig deres Emailadr., da det jo er DIG der tilbyder en service, må det være op til dig at kunne kontaktes.

Med venlig hilsen
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : aliceole

Dato : 08-08-02 18:03

Tak for svaret bantam.