/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
profil assistent osv
Fra : miritdk
Vist : 756 gange
2 point
Dato : 02-12-04 00:46

i IE under min profil ligger der ganske få e-mail adresser - ganske vist uden betydning - men da jeg ikke bruger adressekartotek gider jeg ikke se dem - skal de være der ????? Kan jeg slette dem uden videre ????
Måske dumt spørgsmål - men aner nul og niksen lige om det
sov sødt alle i natte_ikke_ravne *G*

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 02-12-04 01:20

Slet du bare hvad du har i adressekartoteket - det er der som en service ikke en nødvendighed

Mvh Carsten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-04 01:22

hallooooooooo - har ikke noget i adressekartoteket - derfor jeg undrer mig over at de ligger hvor de gør de får der er der

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 01:27

Hvis du ikke bruger adressekartoteket kan du da bare lade være med at kigge på det og hvis du er ked af at det er fremme i venstre side kan du bare fjerne det.
Vis - Layout - Fjern markering ved kontaktpersoner.

Mirit pimper du for hvordan kan man se email adresser i et kartotek man ikke har?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-04 01:30

for hulen BjarneD - er jo det jeg undrer mig over - men det er altså i IE - indhold - min profil - hmmmm - tror det er dig der pimper

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 01:40

Emailadresser i IE.
Nej du bliver sværere og sværere at forstå.

Hvis du mener Funktioner - Internetindstillinger - Indhold - Min profil så vil den e-mailadresse, som du oprettede under opsætning af maskinen ligge der. Burde være den du bruger.
Hvorfor skal den slettes?

Accepteret svar
Fra : HansJensen41

Modtaget 2 point
Dato : 02-12-04 11:02

I "min profil" ligger tilsyneladende hele mit adressekartotek. Hvorfor ligger det (også) der, og hvad skal man med det? Har kigget i F1, men der er ingen forklaring.

http://home19.inet.tele.dk/vikinger/LinkWeb/Indstillinger.htm stårfølgende:
"...Profilassistent slår jeg ikke fra, idet der er websteder der forlanger denne funktion for at ville betjene brugerne..."
Læs selv videre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-04 12:18

Nå det var da rart at der er flere end mig der undrer mig HansJensen41

Hos mig er det helt ubetydelige adresser - og jeg ved de ikke har været der før - slettede dem - men for hulen de kom igen. *G* - dog de accepterede at jeg forandrede dem til ubrugelighed (intet @ for eks) - men jeg fatter vist ikke helt hvordan de er havnet der og hvorfor.

Nogen der kender forklaringen ??????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-04 12:19

ps Carsten_poulsen og BjarneD - i har vist ikke forstået hvad jeg mente - eller hvad ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-04 15:09

lige et ps her:
ja hvad laver de så der ??????????????? Som jeg skrev har jeg ikke noget som helst i adressekartoteket - og som BjarneD skriver - citat: "Min profil så vil den e-mailadresse, som du oprettede under opsætning af maskinen ligge der. Burde være den du bruger."
NOPE der har aldrig ligget noget som helst her - hverken fra starten eller senere - altså fatter jeg ikke spor.
Nu har jeg set mig så gal på det at jeg altså VIL kunne fjerne det - selvom det er ganske uskadeligt - og skal nok finde ud af det - med eller uden hjælp - men det ville jo være rart ikke at skulle sidde og slås med det og bare følge et sikkert råd *GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-04 15:14

HansJensen41............... det kan der jo være noget om - linket - men hos mig er der niks nul og nada der skal hjælpe mig med noget som helst.

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-04 10:48

Tak for svaret HansJensen41. *GGG* ingen der havde nogen egentlig svar hvad ??? Har stadig ikke kunnet slette - men kunne forandre - hvad det så end skulle nytte - der har aldrig stået noget før - hmmmmm