/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
BjarneD er Go-Jul værd !
Fra : Hm...
Vist : 534 gange
400 point
Dato : 01-12-04 23:59

Øv... du må ha' point BjarneD for din fine løsning på den lille grafik ting

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-12-04 00:08

Godt Hm...

Nu gør du det. Ellers ville jeg have delt mine point med BjarneD.
Hej BjarneD!!! Min gode ven.

Frank

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 410 point
Dato : 02-12-04 00:12

OK, men du må stadig gerne lade dem gå til anden side og jeg gider ikke finde MIN udgave af Hm.. for at drille.
Er der noget der skal rettes så sig bare til.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 02-12-04 00:12

BjarneD ..også kaldet : DJ Arne D

..har ærligt fortjent disse påænger !!!

HM

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-12-04 00:13

Du fortjener også de point Hm.... giver dig, men HA HA, gode gamle Bjerne, jeg var dennegang hurtigere end dig.
Jeg tror ikke det er sket før. Kan du ha' det godt "Gamle KanDu-ven". Jeg smutter i seng nu. Jeg skal være i København i morgen kl. 09:30

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 00:13

Molo nu er du arnet igen

Godkendelse af svar
Fra : Hm...

Dato : 02-12-04 00:14

Godt skuldret DJ Arne B

HM = </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 00:16

Det var slet ikke meningen at jeg ville lave den nu, men idéen var god så jeg havde hentet billedet, og hvis jeg skal leve op til at væreDJ Arne D må I hellere holde igen med roserne før der går botanik i mig

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 02-12-04 00:17

Kunaat

Takuss...

HM

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 00:19

...ssukaT
Go' nat!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-12-04 00:26

Til dig Bjarne D. Godnat, sov godt og drøm behageligt og på gensyn, i det nye år, men også i det gamle.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 00:28

TAK! I lige måde.
Hilsen
Bjarne