/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvem ka' skrive : Go-Jul ???
Fra : Hm...
Vist : 487 gange
400 point
Dato : 01-12-04 22:19

Her er et billede : http://www.danish-deli-food.com/../../images/P0090.jpg ..af en Ga-Jol æske.

Nogen der er ferm eller fix på fingrene og ka' lave billedteksten om, så der i stedet står : .. Go-Jul på æsken ???

..og lægge billedet til download ?

HM = </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 22:22

Det kan jeg godt. Men jeg gider ikke hvis jeg ikke får pointene. Jeg vil gerne gøre det for dig, men så må jeg bede om din mailadresse, så jeg kan sende filen til dig.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 01-12-04 22:30

Molokyle lover at give point til den der løser 'opgaven' Franksp

Min(-e) emiler finder du ved at klikke på 'molokyle' til venstre over denne kommentar

</MOLOKYLE> = HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 22:32

Sorry...

Denne... [ Kommentar ] ...selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 22:35

Molo. Jeg har allerede lavet den. Det var en spændende opfordring

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 22:35

Jeg synes selv den er er flot

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 22:37

Molo

Jeg kan ikke finde di mailadresse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 22:39

molo ->Snabel A<-lite.dk el. molo->Snabel A<-pc.dk ....er du blind ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 22:45

Molo. Jeg har sendt den til dig. Det varede lidt med at finde ud af din krypterede adresse. Er det OK

Frank

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 01-12-04 22:48

Hej
Har lavet en

mvh
Erik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 22:53

Jeg har fået en emil, men ingen Go-Jul æske

</MOLOKYLE> = HM

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 22:55

Jeg prøver at sende igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 22:57

Erik10 -> Jeg ejer ikke Word eller andre Office lignende programmer !!!

*.jpg ; ...som i originalen .... Tak : http://www.danish-deli-food.com/../../images/P0090.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 22:58

...ikke *.doc ....please !

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 410 point
Dato : 01-12-04 22:59

Molo. har du fået den nu?

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 01-12-04 22:59

Hej
Jeg prøver igen

Godkendelse af svar
Fra : Hm...

Dato : 01-12-04 23:03

Sådan Franksp

...godt gået

..og go' jul

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 23:03

Molo. Jeg har sendt den til dig som en bitmapfil. Den fylder kun 127 KB

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 23:08

Jeg er altid til rådighed, med specielle opgaver. Jeg elsker dem. Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe dig med noget "din ""gamle"" kære nørd". Hvis vi ikke mødes inden, vil jeg også gerne ønske dig en rigtig Glædelig Jul samt et godt og Lykkebringende Nytår.

De venligste hilsener

Frank

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-12-04 23:10

Jeg prøver også, men ved ikke om jeg kan. Jeg ved godt du har lukket spørgsmålet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 23:20
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-12-04 23:25

Det er du da god til emesen, jeg kan se at jeg har meget at lære

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-12-04 23:31

Hvilket program bruger du emesen ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 23:36

Jeg ka' da os' selv om det gik lidt stærkt
http://www.bjarne-d.dk/test_1.htm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 23:38

Coreldraw.........men jeg har bare lagt lidt cirkler og firkanter ind og farvet dem.
Hvis du forstørrer det ses det tydeligt.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 01-12-04 23:39

Jeg har lagt påæng til bentjuul ....hvis han tager sig en smule sammen

HM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 23:40

Og bjarne bruger samme metode som jeg gør.........

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 23:42

Hej Bjarne

Jeg var hurtigst på min måde, med at lave billedet, og sende det til Molo, via email. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan du kan sende det som en http://www.bjarne-d.dk/test_1.htm

Det kunne jeg godt tænke mig at gøre.

De venligste hilsener

Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 23:45

Jamen Frank det e rjo bare et af mine domæner og da jeg bruger "det forkætrede" FrontPage med FP ext på webhotellet så går det stærkt. Det tog 10 min. med billedet og 2 med upload.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 23:46

Så I min lille detalje med at flytte bindestregen op som apostrof?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 23:50

Det er rigtigt Eyvind jeg har også bare leget lidt med farvede figurer.
Man kan nu godt lave det pænere, men så skal man bruge tonede kanter og det blå står slet ikke skarpt på originalel for der er lyseblåt i for at give det struktur.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 23:53

Til jer alle

Jeg bruger et godt gammelt program, der hedder "Logitech Foto Touch Color". Det er et program jeg i sin tid har købt i de gamle Windovs 3.1 dage, men det virker stadig med Windovs XP. Det er et superprogram til at redigere alle billeder med. Hvis nogen af jer vil prøve det, så opgiv jeres mailadresse, så vil jeg sende det til jer. Jeg er stadig "En glad julenisse".

Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 00:00

Jeg bruger Adobe PhotoShop 5 og føler, at jeg er godt hjulpet med den, men det hjælper kun delvist på talentet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 00:01

Molo kan du ikke sende Franks billede så lægger jeg det ind på den side fra mit link så alle kan se det.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 02-12-04 00:04

Nej BjarneD : Dét må Frank gøre

..til gengæld er der påænger at hente for din indsats. Jeg er sgu imponeret

HM

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-12-04 00:05

Ja' vil fame ikk' ha' din poænger Moolo!
Lad en af de andre få dem for jeg hygger mig bare og har de seneste 10 min afpudset mit billede.