/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Julemanden lever, MOLO
Fra : natmaden
Vist : 400 gange
67 point
Dato : 01-12-04 21:26

Hej molo
Hvis du indrømmer at julemanden lever, så får du pointene.
Men min tålmodighed er ikke stor, så hvis at du stritter imod,
ja så flyver pointene men til en anden emand.
Tag dig nu sammen, Julemanden lever, MOLO,,,, BASTA!!!!!!
INDRØM DET SÅ, ELLERS FÅR DU INGEN GAVER !

Øh det startede her http://www.kandu.dk/dk/spg/54604

GOD til alle
Hilsen Natmaden.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-12-04 21:31

Det jeg syntes er det værste ved julen natmaden er at voksne mennesker "forældre" lyver over for deres børn,"nu kommer julemanden eller julenissen",pba??,hvordan skal de børn senere kunne stole på voksne??,så jeg forstår molokyle,

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 77 point
Dato : 01-12-04 21:36

Jeg bøjer mig i støvet ! ?-) </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:36

ALT !!! ...for påængørnøh..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-12-04 21:39

Jeg forstår ikke molokyle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:40

ALT ..-så ;

</JULENØRDEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:40

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:40

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:41

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-04 21:44

holniels -> du tænker vist på norsk jul, det er her almindelig kendt, at julemanden springer NK over.
Jeg syntes at du skal give dine voksne et gok i julenøden.

PS. tænk hvis jeg fortalte dig at julebryg, også kun var en historie. [skål]
TRO SÅ !!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-04 21:47

Natmaden > du virker som en skøn blanding af Betty Page ~ Bjørk ~ Fran the Nanny(miss Fine!) på din helt egen måde

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-04 21:48

MOLO Jeg er sikker på at du er pa rette vej.
Når julemanden siger god for dit svar, så får du pointene.
PS. julemanden siger at jeg først skal hæve indsatsen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-04 21:49

Tak creamy jeg har altid gerne ville være noget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:52

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:53

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:54

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:55

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 21:55

...jeg ka' ik' bestemme mig

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-12-04 21:56

natmaden,du må da ku se at når du fortæller meg "PS. tænk hvis jeg fortalte dig at julebryg, også kun var en historie. [skål]
TRO SÅ !!!",så styrker det ikke tiltroen til hvad du prøver overbevise molokyle om,,,,

Jeg har nemlig drukket mange julebryg....ha ha

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-12-04 23:59

Kjære holniels, dine julebryg, er lavet på licens hos http://www.pripps.se/
Og er fra sidste år.
Undskyld, mig jeg følte at det var min pligt at fortælle, dig det,,, sorry!! [sorteper]

Molo,,, tag dig sammen, undre det dig slet ikke, at dit skæg er begyndt at gro så hurtigt?
Det julen molo, julen med julemanden.(altså ikke dig, du skal bare ønske en ny skægtrimmer)
Julemanden dør først når Magasin og fætter BR, stopper med at udsende de årlige julekatalog.
Iyderste fald, må du godt lyve,,,, for (akvarie)fiskenes skyld,,,, tag ikke troen fra dem.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-12-04 00:04

Helt ok natmaden,tag du bare min sidste tiltro til menneskeheden fra meg,gør intet du

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-04 00:10

MOLO - det er så nemt - ok til julemanden - alt del ctrl når ingen ser det

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-12-04 00:13

Ja sandheden er en hård julemand holniels.
men hvis at jeg siger at julebryg er fantasi, til tros for at du drikker dem.
Så kan molo vel også tro på julemanden ! thats live !!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 02-12-04 00:33

Var en pointe der jo,rigtig hvad natmaden siger molokyle,helt sikkert du,ha ha,,,,,,faen natmaden,kan du ikke ta og legge litt til ditt navn?,du ved "dyrlægens natmaden" ????,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-04 09:57

Jeg fik nogle af 'drengene' til at lave lidt Go' Jul igår : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/Go-jul.jpg

Værs'go' : Ta' en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-04 04:57

molo! De go-jul'er vil jo ikke ud af æsken men ideen er sød.

holniels, jeg har lige brugt 1½-12 timer på at tjekke julebryg, og jeg kan kun sige god for dem{hik}
Så julebryg lever ,,,,, SKÅL,,,,,,,,, sover du ,,,,,, det da næsten week-end

Men hvis julebryg lever,, gør julemanden det så ikke?????

Jeg fik hvad jeg ville, jeg kom af med nogen point, og molo's fisk, får et kalenderlys(tror jeg nok)
Tråden er hermed lukket.

Med de glædeligste juleønsker
Fra Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-04 05:07

Tak for svaret molokyle,
Nu mangler vi bare at se det (støvet)
Du får 5 stjerner, da jeg hverken kan og vil give dig sex,
måske kunne en gjøre det,men nej. fem er hvad jeg kunne gi'.

MDVH.Natmaden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-04 05:35

Herligt man sådan kan lurendreje dig natmaden

...nåeh, har ikke tid at sidde her og pladre. Jeg er på vej til Helsinør for at fiske med drengene fra Wester Bronx

See you around...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-04 05:53

Kan jo kun sige godt tur,
og