/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har du haft problemer med SP2?
Fra : Franksp
Vist : 296 gange
2 point
Dato : 01-12-04 21:09

Kære KanDu brugere.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om du har haft problemer med din computer, efter at ha' opdateret med SP2.
Prøv at beskrive, hvilke problemer du har/har haft og hvordan du foretog din opdatering. (Direkte download eller ....)

Der er så mange herinde der advarer mod opdateringen, senest denne i tips:

http://www.kandu.dk/dk/tip/9838

Jeg rekvirerede den CD som Microsoft tilbød. Jeg ventede på den i 14 dage. Da jeg modtog den, opdaterede jeg min egne 2 (stationære) og min kones (bærbare).
I følgebrevet, skrev Microsoft, at jeg - når jeg havde brugt den - skulle jeg forære den til en ven, med opfordring til at give den videre osv.

Både min kone og jeg, er meget glade for opdateringen, da vi nu slipper for en helt masse POP-UP vinduer, som vi ellers fik når vi var på Internettet.
Det eneste problem vi havde, var med Norton 2004, men SP2 kom automatisk med et løsningsforslag. Det fulgte jeg, og så var problemet væk, og Norton virker igen som det skal.

Jeg ved, min "Opdaterings-CD" nu har været brugt af 16 af mine kolleger. Ingen af dem har haft andre problemer, end med Norton, (den har alle i koncernen, fået gratis), men som sagt, foreslår computeren selv løsningen, så det er jo egentlig, ikke noget problem.

Jeg skylder lige at sige, at alle de brugere jeg omtaler her, har Windows XP Home Edition.

Hvis du endnu ikke har opdateret med SP2, og gerne vil, vil jeg i anledning af den kommende jul, sponcere en "Microsoft - Windows XP Service Pack2" til de første 5, der opgiver deres mailadresse. Så vil jeg sende den til dig, med opfordring (Microsofts egen), til at give den videre til en "VEN".

Hvis jeg har din mailadresse senest på fredag, vil jeg afsende på mandag, så du har den på tirsdag, hvis eller den det danske postvæsen vil. Naturligvis er det helt uden beregning. Det er en julegave.

Da vi nu har 1. december, skriver jeg:

De bedste julehilsener
Frank

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 12 point
Dato : 01-12-04 21:14

Der er da nogle udmeldinger omkring sp2 her: http://www.kandu.dk/dk/spg/55090

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 21:18

Hej Bjarne

Den havde jeg sgu ikke set. Det beklager jeg. Hvad siger du? Skal jeg ikke lukke det med det samme?

ØV
Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 21:21

Lad den dog leve, der kunne jo dukke guldkorn op og måske en der vil modtage dit tilbud.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-12-04 21:25

OK

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 02-12-04 08:23

Tak for svaret BjarneD.