/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PSAPI.DLL
Fra : Julemanden121
Vist : 495 gange
300 point
Dato : 01-12-04 20:27

Hej Alle sammen

Er der nogle der kan svare mig på et enkelt spørgsmål....

Ved opstart af Windows 98 får jeg hele tiden fejlen

"Run-time error '48' File not found: PSAPI.DLL

Windows starter aldrig og computeren kan ikke startes i fejlsikret tilstand

Hvordan får jeg rettet denne fejl???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 20:39

Filen er nok slettet eller ødelagt. Du kan hente en her: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?psapi

Kommentar
Fra : Julemanden121

Dato : 01-12-04 20:56

Er det forresten ikke muligt at boote fra cden i windows 98

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 21:02

Jeg er ikke helt sikker, mener at de første ikke kunne, men SE kan.
Du kan bare rulle Windows 98 installtion ind over den gamle uden at der slettes data så det vil genoprette filen.
Du kan boote med diskette, men prøv at gå ind i BIOS og se om du kan sætte den til at boot fra CD-rom

Accepteret svar
Fra : funkyfarz

Modtaget 300 point
Dato : 02-12-04 10:17

Der var nogle af de første Windows 98 der ikke kunne boote op.
Mangler du en boot diskette så kan du downloade fra http://bootdisk.com/

Godkendelse af svar
Fra : Julemanden121

Dato : 02-12-04 22:28

Tak for svaret funkyfarz.