/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til emesen ....
Fra : bennymanden
Vist : 326 gange
200 point
Dato : 01-12-04 20:24

Værs´go emesen

og

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-12-04 20:30

Ih tak men det er jo mine spørgepoint jeg har brugt.
De her superpoint er jo bare til at stable.
Hilsen Emesen.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 20:45

ja..ja.. men de kommer vel også hele tiden.
Med den viden du efterhånden ligger inde med kan tørsten efter at spørge vel heller ikke være så stor ?
Jeg synes ellers du skrev i din profil at <Eyvind> ikke kunne modtage point
Du har da også prøvet at vinde ???
.... men jeg kan jo forstå bl.a. på <tedd> at det kniber med at få præmierne frem.

men OK lad dog også <Eyvind> prøve at deltage i lodtrækningen, i sidste ende har det vel heller ikke så meget at gøre med hvor mange point det er ???
..... Shamrock havde jo heller ikke tjent så mange som mange andre
..... men som "dig selv" plejer du ifølge statistikken at deltage med et temmelig højt pointtal, så på den måde kan jeg godt se de stabler sig.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 210 point
Dato : 01-12-04 20:53

Eyvind kan godt modtage point..........................men ikke bruge dem til noget.
Jo da - jeg både spø'r og åbner lukkede spørgsmål for mine point.
Jeg er nemlig lidt nysgerrig.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 20:55

.... om ikke andet så ligner vi hinanden på det punkt !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-12-04 21:02

Det var ellers et meget godt link til over there.
Og her er så et camera på Santorini:
http://www.santorini.net/caldera.html

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 22:41

Slet ikke det værste sted at tilbringe en grå dansk vinter.
Jeg har været en del rundt i Europa, men desværre endnu ikke det græske øhav
Nå. det kan nås endnu

<Eyvind> får poængerne, hvis han er meget heldig får han så nye højtalere lige efter nytår

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 22:43

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-12-04 23:24

Taktak - jeg glæder mig allerede til de højtalere.