/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook express
Fra : manollo
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 01-12-04 17:58

Jeg har et problem med min outlook express, hver gang jeg åbner den bliver den åbnet 2 gange, det kan jeg se når jeg vil lukke den igen, når det første vindue i outlook lukker ligger der et til i baggrunden som er meget længe om at lukke ned, når jeg så igen åbner outlook får jeg at at vide "outlook express blev ikke lukket korrekt". Er der nogle der ved hvordan det kan være. Hvordan sletter jeg outlook da der ikke findes et afinstallerings program til det på min pc. Jeg har prøvet alt også at opdatterer det, ingenting hjælper.
manollo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-04 18:11

jeg aner ikke hvad dit problem er - lyder højst mærkværdigt Men du kan jo smide OE ud og hente det igen - så retter det sig vel - gør det normalt da.
Kan du ikke finde det - så gå i stifinder og slet - og hent den så ind igen.

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 01-12-04 18:42

1. I tilføj/fjern programmer, vælger du tilføj og fjern windows komponenter, Find OE og fjern fluebenet. Tryk OK

2. Genstart computeren, og svar JA til at du gerne vil rydte op.

3. Installere OE igen som beskrevet i pkt. 1

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-04 18:50

acronym - i rigtig mange tilfælde ligger OE ikke under tilføj/fjern programmer - sådan bare lige til orientering DERFOR jeg skrev det med stifinder - og en nyinstallation vil jo både rette og overskrive hvis der ligger noget tilbage ikke ???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 18:58

mirit, vågn op! Han skrev Windows komponenter

Hvilken Windows version anvender du?

Accepteret svar
Fra : acronym

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-04 19:08

Sådan lige for en ordens skyld, så vil der være data som bliver hængende, hvis du blot sletter mappen, idet OE også lægger data i registreringsdatabasen. Så hvis WindowsKOMPONENTER ikke ligger hvor det er meningen at de skal ligge, så ja, slet OE mappen og alle nøgler i registreringsdatabasen.

Meeeen mon den ikke liger under windowskomponenter???

Kommentar
Fra : manollo

Dato : 01-12-04 19:24

Jeg har prøvet at slette OE fra stifinder uden held, hvordan finder jeg OE i registreringsdatabasen. Jeg bruger XP2

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 19:33

Du vil bedst kunne slette den fra registreringsdatabasen ved hjælp af en regcleaner http://www.321download.com/LastFreeware/dload/RegCleaner.zip
På XP findes OE hvor acronym har angivet det.

Godkendelse af svar
Fra : manollo

Dato : 01-12-04 19:36

Tak for svaret acronym.